Ende nuk shihet fundi i autostradës së shpejtë Gradsko-Prilep

Ndërtimi i kësaj autostrade të shpejtë 33.5 km ka filluar para shtatë vitesh, në kohën e mandatit të qeverisë së kaluar të udhëhequr nga VMRO-DPMNE. Pritjet e ministrit të Transportit dhe Lidhjeve, Blagoj Boçvarski se autostrada e shpejtë Gradsko-Prilep do të ndërtohet më së voni deri në mesin e vitit 2023, nuk u realizuan. Rruga e shpejtë nuk është e përfunduar dhe rruga rajonale është ende duke lëvizur në këtë drejtim rrugor. Së fundmi, për shkak të reshjeve të dendura, pikërisht ajo pjesë e rrugës rajonale Gradsko – Prilep është mbyllur për qarkullim për shtatë orë, shkruan Vërtetmatësi.

Premtimi: Sot me kënaqësi do ta informoj opinionin se rruga e shpejtë nga Gradsko në Prilep është në ndërtim e sipër. Qeveria tregoi këmbëngulje dhe vendosmëri për të ndërtuar edhe projektet më të vështira të infrastrukturës në vend. Autostrada e shpejtë Gradsko-Prilep është prioritet, jo vetëm për Qeverinë, ajo ka rëndësi të madhe ekonomike për të gjithë qytetarët e Gradsko, Rosoman, Prilep dhe të gjithë rajonit të Pellagonit. Nga pjesa e parë Gradsko-Drenovë fillojnë punimet e intensifikuara ndërtimore për ndërtimin e këtij drejtimi rrugor.

Vlera e gjithë investimit është 24.7 milionë euro dhe mjetet janë siguruar nga fondet IPA. Deri më tani, ndërtimi total i rrugës është 34.4 për qind dhe kontraktori i ri ka detyrimin të përfundojë 65 për qind të mbetur.  Afati i fundit është korriku i vitit 2023, por, theksoi Bochvarski, pritshmëritë e mia janë që mund të ndodhë edhe më herët para afatit.

[BurimiShkup info – deklaratë e ministrit të transportit dhe lidhjeve Blagoj BoçvarskiData – 22.07.2021]

ARSYETIM:

Ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Blagoj Bochvarski, në korrik të vitit 2021, gjatë një inspektimi të ndërtimit të autostradës Gradsko-Prilep, deklaroi se “afati i fundit për përfundimin është korriku i vitit 2023, por pritjet e tij janë që rruga të jetë gati para afatit të fundit.” Ky premtim i Boçvarskit nuk është realizuar.

Rruga e shpejtë Gradsko – Prilep nuk ka përfunduar, ky drejtim rrugor ende lëviz në rrugën rajonale. Së fundmi (17 qershor 2023), për shkak të reshjeve të dendura të shiut, pikërisht ajo pjesë e rrugës rajonale është mbyllur për qarkullim për shtatë orë. Shiu bëri që lumi Raechka të dalë në vendin ku po ndërtohen dy tunelet. Siç informojnë nga AMSM, në kryqëzimin afër vendit të quajtur “Motel Drenovë”, në rrugë ka pasur sasi të madhe të ujit, ndërsa te “Pletvar” para tuneleve ka pasur rrëshqitje të dheut dhe rënie të gurëve.

Ndryshe, premtimin se autostrada e shpejtë Gradsko-Prilep do të përfundojë deri në korrik të vitit 2023, ministri i Transportit dhe Lidhjeve e ka përsëritur edhe në shtator të vitit 2021. Bochvarski, i cili së bashku me drejtorin e Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, inspektuan punimet në pjesën Drenovë – Farish, më pas deklaroi se “rruga ekspres Gradsko-Prilep po ndërtohet intensivisht dhe se janë tejkaluar të gjitha problemet e ndërtimit”.

 

Blagoj Bochvarski dhe Ejup Rustemi në seksion Drenovë-Farish, 22.07.2021
Foto: mtc.gov.mk

Në pjesën e dytë nga Drenova deri në grykën e Farishkës vëmë re punime të intensifikuara ndërtimore për përfundimin e këtij drejtimi rrugor. Në bashkëpunim me Ndërmarrjen Publike të Rrugëve Shtetërore ia dolëm të kapërcejmë të gjitha problemet dhe tani kemi një trase të pastër në të cilën presim një aktivitet të fuqishëm ndërtimor në periudhën e ardhshme. Vlera e ndërtimit të këtij seksioni është 33.3 milionë euro. Më parë ishte përfunduar 35 për qind dhe tashmë kontraktori i ri, kompania “Sinohydro”, ka detyrimin të përfundojë pjesën e mbetur. Afati i fundit është muaji korrik 2023, por pritshmëritë e mia janë që mund të ndodhë edhe më herët, para afatit. Më inkurajon fakti që seksioni i parë nga Gradsko deri në Drenovë, kontraktori është duke punuar me shpejtësi maksimale, andaj pres që kjo autostradë të përfundojë në mesin e vitit 2023, tha Boçvarski më 2 shtator 2021.

Mirëpo, kjo nuk ndodhi, pritjet e Boçvarskit se autostrada e shpejtë do të përfundonte nuk u realizuan.

Vërtetmatës ka kërkuar informacion nga Ministria e Transportit dhe Lidhjeve dhe Ndërmarrja Publike për Rrugë Shtetërore, për atë se: sa është ndërtimi i autostradës së shpejtë Gradsko-Prilep, çfarë është ndërtuar deri më tani dhe kur pritet të jetë gati dhe të vihet në përdorim, por deri në njoftim nuk kemi marrë asnjë përgjigje për këtë nga dy institucionet.

Në paraqitjet dhe intervistat e fundit, megjithatë, Bochvarski përmendi një afat të ri dhe tha se kjo autostradë do të jetë gati në vitin 2024. Muajin e kaluar, në fillimin zyrtar të punimeve për ndërtimin e autostradës Prilep – Manastir (12.05.2023), ministri ndër të tjera tha se shteti po investon në projekte infrastrukturore, ndërsa përmendi edhe ndërtimin e autostradës së re nga Gradsko në Prilep, duke theksuar se:

Vitin e ardhshëm (2024) do të vozisim në një autostradë të re.

Pak ditë më vonë (17.05.2023) edhe Bochvarski në një intervistë për portalin Brif tha se:

Për këtë mandat si ministër deri në vitin 2024, pret që të lëvizim përgjatë autostradës Kërçovë-Ohër dhe nëpër autostradat e shpejta nga Gradsko në Prilep dhe nga Rankovca në Kriva Pallankë.

 

Kryeministri Kovaçevski dhe ministri Boçvarski në seksionin Drenovë-Farish, 29.11.2022
Foto: mtc.gov.mk

“Fillo- ndalo”, autostrada e shpejtë Gradsko – Prilep është vonuar për shtatë vjet 

Kjo autostradë e shpejtë 33.5 km ka filluar të ndërtohet para 7 vitesh (në fillim të verës 2016), në mandatin e Qeverisë së kaluar të udhëhequr nga VMRO-DPMNE.

Nikolla Gruevski, Vlado Misajlovski dhe Aleksandar Stojanov në fillim të ndërtimit, 21.07.2016          Foto: mtc.gov.mk

Për realizimin e aktiviteteve ndërtimore në pjesën e parë të rrugës 10 kilometra, nga Farishka deri në Drenovë, është angazhuar kompania spanjolle “Rubau”. Sipas njoftimeve të ministrit të atëhershëm të Transportit dhe Lidhjeve, Vllado Misajlovski, ndërtimi i autostradës së shpejtë Gradsko-Prilep, e cila zhvillohet në tri faza, ishte paraparë të përfundojë “nga tre deri në katër vite”, dmth. në periudhën 2019-2020.

Por punimet në seksionin e parë të kësaj autostrade, e cila po ndërtohet me fondet e Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH), u zvarritën për disa vite.

Në shtator 2019, Kompania publike e rrugëve shtetërore ka shkëputur kontratën për kryerjen e fazës së parë me kontraktorin spanjoll “Construcciónes Rubau S.A.”, pasi kontraktori u paralajmërua disa herë për efikasitetin jashtëzakonisht të ulët. Siç është raportuar, kompania spanjolle ka arritur të kryejë vetëm 35 për qind të punimeve në pjesën rrugore mes grykës së Drenovskës dhe Farishkës.

 

Ndërtimi i pjesës së parë të trasesë, 20.03.2017 Foto: mtc.gov.mk

Më pas vijoi procedura për shpalljen e tenderit të ri (shtator 2020) për përfundimin e ndërtimit të fazës së parë të autostradës së shpejtë Gradsko-Prilep. Por procedura u zvarrit, kështu që aktivitetet e ndërtimit në autostradë vazhduan deri në verën e vitit 2021.

Nga ndërtimi i autostradës së shpejtë Gradsko – Prilep, 02.09.2021 Foto: mtc.gov.mk 

Në pjesën nga Drenova deri në grykën e Farishkës, punët ndërtimore i ndërmerr kompania kineze “Sinohydro”, ndërsa për shtrirjen nga Gradsko deri në Drenovë, 15.5 kilometra e gjatë, në tender ndërkombëtar është zgjedhur kompania austriake “Strabag”. Ministri Bochvarski tha atëherë (22 korrik 2021) se “afati i fundit për ndërtimin e autostradës është korrik 2023, por pritshmëria është që ajo të jetë gati para afatit”. Megjithatë, parashikimet e ministrit se qytetarët “për dy vjet do të lëvizin në një autostradë moderne dhe të sigurtë” nuk u realizuan. Autostrada e shpejtë është ende në ndërtim e sipër, sot (29.06.2023) është punuar në terren, ndërsa komunikacioni nga Gradsko deri në Prilep vazhdon në rrugën rajonale.

 

Shtyllat për njërën nga urat në autostradën e shpejtë, seksioni Drenovë-Farish, 29.06.2023 Foto: Vërtematës   

Burimet: