Gjykata Administrative hodhi poshtë padinë e Levicës kundër AShMAA-së në lidhje me udhëzimet për reklamat në media
Gjykata Administrative, në seancën e saj të mbajtur më 6 tetor 2025, miratoi vendim me të cilin hodhi poshtë padinë e partisë politike Levica për anulimin e Udhëzimeve për transmetuesit për zgjedhjet lokale të vitit 2025, të miratuara nga Agjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuale, informojnë përmes një kumtese nga Agjencia, transmeton Portalb.mk.
“Memorandumi shpjegues i Vendimit të Gjykatës Administrative thotë, ndër të tjera, se Agjencia “në përputhje me kompetencat e saj si autoritet publik ka miratuar Udhëzime që përshkruajnë mënyrën e veprimit në zbatimin e dispozitave të caktuara të Kodit Zgjedhor”. Përndryshe, me Udhëzimet e miratuara sqarohet mënyra e zbatimit të dispozitave të Kodit Zgjedhor mbi ndarjen e kohës për reklama politike të paguara, ndarjen e kohës në lajme në Shërbimin Publik të Transmetimit, prezantimin politik falas në Kanalin Parlamentar dhe mbi sigurimin e qasjes së përmbajtjes për procesin zgjedhor”, thonë nga ASHMAA.
Ata shtojnë se kjo, si dhe vendimi i miratuar më parë i Gjykatës Themelore Civile – i cili e hedh poshtë si të pabazuar propozimin e partisë politike Levica për të nxjerrë një masë të përkohshme që ndalon dorëzimin e Udhëzimeve te mediat komerciale, si dhe dorëzimin e raportit mbi reklamat politike të paguara të transmetuara te KSHZ – “vetëm sa konfirmon edhe një herë se Agjencia vepron në përputhje me rregulloret ligjore dhe zbaton profesionalisht zgjidhjet ligjore”.
Kryetari i Levicës, deputeti Dimitar Apasiev, në fund të shtatorit reagoi ashpër ndaj një dokumenti në dukje teknik – Udhëzuesi për radiodifuzuesit për zgjedhjet lokale të vitit 2025, që rregullisht e miraton Agjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele. Ky është një dokument me të cilin përcaktohet orari se kush dhe si do të paraqitet në zgjedhje në media, në kontekstin e reklamimit politik të paguar (RPP) dhe në përgjithësi. Ky dokument u miratua njëzëri në mbledhjen e Këshillit të Agjencisë për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele sot (26.09.2025), vetëm tre ditë para fillimit zyrtar të fushatës zgjedhore.
Kritikat ndaj Kodit Zgjedhor, i cili është ndryshuar “dhjetëra herë” dhe “pjesërisht”, si dhe kritikat ndaj reklamimit në media me fonde publike nga buxheti, nuk janë të reja. Ato mund të gjenden në çdo analizë serioze të zbatimit të procesit zgjedhor, për lirinë e mediave ose për burimet e korrupsionit, për të cilën, në fakt, ka kryer hulumtime edhe Fondacioni Metamorfozis. Sigurisht, gjithçka kjo është dokumentuar vazhdimisht edhe në të gjitha raportet e institucioneve ndërkombëtare relevante, organeve dhe shteteve të veçanta, si BE-ja, OSBE/ODIHR, Këshilli i Evropës, SHBA-të, etj.