Kundërspin: Çfarë është “e ardhmja” për VMRO-DPMNE-në? Pendarovski ka konfirmuar për zyrën që në maj

VMRO-DPMNE për arsye të paqarta, të paktën për momentin, manipulon opinionin dhe pretendon se Pendarovski është jokonsistent dhe joparimor sepse në maj ka thënë se “në të ardhmen” pas përfundimit të mandatit, do të shfrytëzojë një zyrë të lejuar me ligj me tre punonjës, dhe ai e bëri këtë në qershor. Kjo e vendos partinë në pushtet në një situatë ku interpreton fjalën “e ardhme” dhe e kufizon atë vetëm në afat të mesëm dhe afatgjatë, që është manipulim dhe spin, shkruan Vërtetmatësi.

Shkruan: Teofil Blazhevski

Toni Jarevski, deputet nga VMRO-DPMNE, në një konferencë për media foli për manipulimin e ish-presidentit Stevo Pendarovski:

Spin: Stevo Pendarovski i gënjeu qytetarët kur u shtir si modesti se nuk donte të hapte zyrë të Presidentit, por të njëjtën gjë do ta bënte në të ardhmen…

…Stevo Pendarovski dhe kabineti i tij gënjeu. Vetëm një ditë pas dhënies së kësaj deklarate për media, gjegjësisht më 15 maj, sipas informacioneve tona, Pendarovski ka kërkuar që t’i aprovohet shfrytëzimi i hapësirës për zyre, veturës zyrtare dhe shofer. Për Pendarovskin, kjo e ardhme është padyshim një ditë pasi tha se do të hapë zyrë në të ardhmen. Nuk e kuptojmë hipokrizinë e Pendarovskit, kur është e qartë se qëllimi i tij ishte të merrte zyrën menjëherë, dhe dëshmi për këtë është se ai tashmë më 3 qershor ka gjetur një zyrë dhe ka rënë dakord për çmimin e qirasë…

[BurimVMRO-DPMNE – Јаrevski/pres; Data – 22.09.2024]

 

***

Kundërspini: Deputeti Jarevski dhe partia e tij në pushtet po shtrembërojnë të vërtetën, gjegjësisht spinojnë për hapjen e zyrës së lejuar me ligj të ish-presidentit Stevo Pendarovski, sepse fjalën e ardhme e interpretojnë si afatmesëm dhe të largët, e jo të afërt.

Jarevski i referohet një deklarate nga zyra e Pendarovskit në maj të vitit 2024, kur njoftuan se presidenti do të hapë një zyrë në të ardhmen. E gjithë pjesa që Jarevski e citoi në shtyp është kështu:

Lidhur me mbështetjen administrative dhe logjistike që i nevojitet për takime me shtetarë të mëparshëm dhe aktualë, si dhe për pjesëmarrje në konferenca ndërkombëtare, presidenti Pendarovski kërkoi nga institucionet shtetërore që herë pas here të shfrytëzojë një zyrë, por pasi që një praktikë e tillë dhe bazë ligjore nuk ekziston, Pendarovski në të ardhmen ushtroi të drejtën e hapjes së një zyre, ku tre nga punonjësit aktualë të kabinetit do të angazhohen në mbështetje të atyre aktiviteteve të ish-presidentit.

Së pari, për të përsëritur, Jarevski dhe VMRO-DPMNE e kufizojnë kuptimin e emrit “e ardhme” vetëm në të mesmen dhe të largët, dhe jo në të ardhmen e afërt. Së dyti, nëse marrim kontekstin e asaj që u tha, është e qartë se Pendarovski po i bën të ditur opinionit se në një të ardhme të afërt do të shfrytëzojë të drejtën ligjore për të pasur një zyrë dhe tre punonjës me buxhet administrativ për një shpenzim prej 8 për qind të buxhetit të zyrës së presidentit të shtetit në momentin aktual. Në fakt, deklaratën e dhënë për Mia-në e kuptojnë MIA dhe disa media në vend.

Madje në titullin e lajmit të MIA-së thuhet:

Pendarovski ka hequr dorë nga pensioni shtetëror, do të ketë një zyrë me tre punëtorë

Po të shikoni lajmet e publikuara atë ditë, do të shihni se shumica e mediave kanë raportuar të njëjtin titull, që do të thotë se edhe redaksitë në media e kanë kuptuar në atë mënyrë deklaratën e kabinetit – se do të ketë zyrë.

Pra, çfarë rëndësie ka nëse kërkesa administrative për zyrën është dorëzuar pas datës 15 maj, të nesërmen e deklaratës së kabinetit, çfarë rëndësie ka nëse një zyrë me qira është gjetur në datën 3 qershor të atij viti apo të themi me 3 qershor 2027. Prandaj, ajo që u tha nga Jarevski dhe VMRO-DPMNE nuk është gjë tjetër veçse manipulim i fjalës “e ardhme” dhe për rrjedhojë është spin.

***

E drejta e Pendarovskit për privilegje që rrjedhin nga pozita e tij nuk është vetëm e drejtë e tij, por edhe e shfrytëzuar nga dy presidentët e mëparshëm të gjallë, Branko Cërvenkovski dhe Gjorge Ivanov, dhe e njëjta gjë ishte edhe për presidentin e ndjerë Kiro Gligorov, e më pas edhe për familjen e ish-presidenti të ndjerë Boris Trajkovski.

Këto të drejta janë rregulluar me ligj që nga viti 1999, dhe më pas janë zgjeruar në 2004, 2006 dhe 2007. Ligji i titulluar LIGJI PËR TË DREJTAT E PRESIDENTIT TË REPUBLIKËS SË MAQEDONISË DHE FAMILJES SË TIJ PAS PËRFUNDIMIT TË FUNKSIONI ka rreth njëzet nene në disa kapituj dhe në të vërtetë i jep të drejta të gjera kujtdo që ka mbajtur detyrën e Presidentit të Shtetit si të drejta të gjera për familjet e tyre, duke përfshirë dhe një zyrë të paguar dhe paga për tre punonjës (profesionistë), të cilët do të paguhen nga kabineti i presidentit aktual (neni 4 i ligjit).

Në vitin 2020, Komisioni Kundër Korrupsionit (KKK) paraqiti një iniciativë në Gjykatën Kushtetuese për shqyrtimin e neneve individuale të ligjit nga dy aspekte – mundësia e korrupsionit dhe shkelje e parimit kushtetues të barazisë së qytetarëve. Në një vendim të gjerë të arsyetuar, Gjykata Kushtetuese e hodhi poshtë nismën me argumentin kryesor se një ish-përbërje e Gjykatës Kushtetuese e kishte diskutuar tashmë këtë çështje dhe vlerësoi se nuk kishte shkelje të kushtetutshmërisë së Ligjit për të Drejtat e Presidentit.