Cila qasje është më e mirë për fëmijët hiperaktiv në shkollë

Një fëmijë hiperaktiv mund të shfaqë vështirësi në ndjekjen e procesit mësimor dhe përvetësimin e materialit mësimor dhe është e nevojshme t’i mundësohet të mësojë në një mjedis që mbështet dallimet individuale brenda një qasjeje fleksibël dhe të strukturuar, thonë ekspertët, raporton Panacea.

Për shembull – të mos e vendosësh fëmijën në një ngushticë kohore, të përshtatë kohën e zgjidhjes ose të shkrimit të testit me aftësitë e tij, ta pyesë më shpesh me gojë, ta ndajë materialin në pjesë më të vogla, të kuptojë vështirësitë e tij dhe natyrisht se do të ketë ditë “të mira” dhe “të këqija”.

Psikologët shpjegojnë se në rast se fëmija është hiperaktiv, duhet pyetur në orët e para të mëngjesit dhe në fillim të orës dhe duke i dhënë detyra më të vogla, për shembull të shkojë të marrë shkumës ose të lag sfungjerin, duke e lënë kështu të lëvizë.

Është shumë e rëndësishme të edukohen të rriturit, prindërit dhe mësuesit që ndeshen me fëmijët hiperaktivë për vështirësitë e tyre, në mënyrë që të njohin dhe kuptojnë më me sukses karakteristikat e tyre dhe të aplikojnë një qasje adekuate, duke u mundësuar kështu zhvillim të shëndetshëm, sukses dhe një fëmijëri të lumtur.

Është gjithashtu e rëndësishme të jemi të vetëdijshëm se sjellja e fëmijëve hiperaktivë nuk është një reflektim i mosbindjes së tyre, por një paaftësi për të mbajtur vëmendjen, për të kontrolluar reagimet me qetësi, si dhe për të ulur ose qëndruar në një vend.

Çerdhe Kopsht fëmijëshDhuna ndaj fëmijëveDita Botërore e Shëndetësisë 7 PrillFëmija/ëShëndetësi - ShëndetiShkolla filloreTë drejtat e fëmijëve