Nikolloski propozoi që me ligje të veçanta të ndalohet ndërtimi në Qendër dhe Karposh

Ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Aleksandar Nikolloski, propozon që të miratohen ligje të veçanta për komunat Qendër dhe Karposh, me të cilat do të mbyllen të gjitha çështjet me urbanistikën. Propozimin ai e ka paraqitur sot në seancën e Komisionit Parlamentar për Transport, i cili e ka përcjellë projektligjin për ndryshimin dhe plotësimin e Ligjit për Urbanistikë, me procedurë të shkurtuar, në procedurë të mëtutjeshme. Nikolloski ka paralajmëruar edhe përkushtim politik që përderisa është ministër në mbledhjen e Këshillit të Komunës së Karposhit nuk do të ketë plan urbanistik për objekte banimi, transmeton Portalb.mk.

“Në komunën Qendër dhe Karposh kaos urban po ndodhte dhe po ndodh. Jam në dispozicion për të miratuar ligje të veçanta për dy komunat njësoj si për qytetin e Ohrit, për të vendosur kritere të qarta sipas të cilave do të zhvillohen dhe për të vendosur ndalimin e ndërtimeve, le të themi, për 20 vitet e ardhshme. Por nuk duhet të jetë një moratorium labile, siç bëri Komuna Qendër, kështu që moratorium kishte për kudo përveç rr. “Kozara” dhe për “Diamond”. Nuk shoh që dikush në opinion të ketë reaguar për faktin që Limaku i ka ngritur katër kulla 25 katesh, por ka reagime për shumë gjëra të tjera. Me këto ligje të veçanta do ta kufizojmë zhvillimin atje, por nuk mund ta dënojmë të gjithë vendin për shkak të dy komunave në të cilat ndodhi kaos në periudhën e kaluar. Pjesa tjetër e vendit duhet të zhvillohet, njerëzit tanë janë shpërngulur dhe ne nuk duhet të vazhdojmë të funksionojmë në atë mënyrë“, tha Nikolloski.

Ai arsyetoi se qëllimi i ndryshimit të ligjit është thjeshtimi i procedurës për ndërtimin e shkollave, kopshteve, klinikave, spitaleve dhe garazheve shumëkatëshe që financohen plotësisht nga Buxheti i Shtetit ose nga buxhetet e bashkive dhe janë plotësisht në pronësi komunale ose shtetërore.

“Të bëhen më shpejt projektet që do të mund të realizojnë objektet. Kjo nuk do të thotë se nuk do të ketë fare procedurë, por do të jetë shumë më e thjeshtë”, theksoi Nikolloski.

Ai vlerëson se Ligji për Urbanizëm në periudhën e ardhshme duhet të pësojë ndryshime serioze sepse tha se nuk është i përshtatur me kushtet dhe kohën dhe për këtë do të diskutohet në një debat të gjerë publik me publikun profesional, organizatat joqeveritare dhe të gjithë të interesuarit. Këto ndryshime, theksoi ai, janë të nevojshme, sepse nëse nuk i bëjmë tani paralelisht me ribalancimin e buxhetit, komunat nuk do të mund të shpenzojnë mjetet për projektet.

Ministri Nikolloski tha se ndryshimi i dytë i Ligjit, i cili i referohet dispozitës me të cilën caktohet një afat prej katër vitesh në të cilin duhet të përfundojnë të gjitha procedurat për miratimin e planeve urbanistike, e nëse nuk përfundojnë të kthehen nga fillimi, tashmë është kundërshtuar nga Gjykata Kushtetuese.

“Është çështje kohe se kur do ta pranojë sepse me ligj nuk mund të krijoni pasiguri juridike. Pasiguria juridike e krijuar është në tre drejtime. Së pari, si përcaktohet afati katërvjeçar, së dyti, kush thotë se duhet miratuar plani dhe së treti, aktualisht mbi 600 plane kanë ngecur. As unë si ministër nuk mund t’i pranoj apo refuzoj dhe as Ministria nuk mund të japë mendim pozitiv apo negativ. Unë jam i vetëdijshëm se qëllimi ka qenë i mirë, por duhet ta mbyllim këtë ligjërisht, që nuk do të thotë se ky është qëndrimi im politik, se ato plane do të miratohen. Ato mund të miratohen ose jo, sepse janë së paku dy filtra politikë – Ministria që unë drejtoj dhe komunat, nga të cilat VMRO-DPMNE dhe koalicioni e kanë shumicën”, tha Nikolloski.

Me ndryshimin e tretë të ligjit, ai sqaroi se rregulli “heshtja është miratim” për planet urbanistike është fshirë, për shkak të, siç tha ai, ndërtimeve të mëparshme pa leje të disa komunave, përkatësisht fuqizohen kompetencat e Ministrisë së Transportit.

“Nuk do të ketë më asnjë manipulim, për të mos thënë “mashtrime”, do të përdoret afati 20-ditor. Deri më tani, ligji thoshte se brenda 20 ditëve, nëse Ministria e Transporteve nuk merr vendim për një plan urbanistik të caktuar, konsiderohet se ka marrë një mendim pozitiv. Kjo nuk do të ndodhë më”, tha Nikolloski.

Në periudhën nga zbatimi i paligjshëm i atij plani deri në periudhën e pezullimit, theksoi ministri, aty janë lëshuar leje ndërtimi të cilat më pas nuk kanë mundur të revokohen. Kjo është arsyeja pse ne po e fshijmë plotësisht këtë mundësi që të mos i japim askujt ide kreative se si të mashtrojë ligjin. Tani Ministria është filtri themelor dhe kryesor për ndalimin e të gjitha procedurave që mendojmë se do ta prishin cilësinë e jetës, tha Nikoloski.

Ai pyeti gjithashtu se si është problem ndërtimi i garazheve shumëkatëshe në kushtet kur në gjysmën e vendit trotuaret janë të zëna nga automjetet, duke theksuar se kjo do të jetë një nga mënyrat për të zgjidhur kaosin e trafikut.

“Jam i bindur se ndryshimet e ligjit janë në favor të plotë të komunave dhe se po bëjmë punë ekskluzivisht të mirë”, tha Nikolloski.

Ndryshe, përfaqësuesit e nismës O2 kërkuan që ndryshimet ligjore të mos sillen në procedurë të shkurtuar, por të rregullt me ​​përfshirje të gjerë të publikut, duke qenë se është një ligj i përmasave të mëdha.

“Edhe ndryshimet më të vogla nga ky ligj në terren mund të ndikojnë shumëfish në jetën humane të qytetarëve. Ligji duhet të kalojë në një procedurë të rregullt dhe të përfshijë publikun. Si iniciativë e O2, ne jemi duke përgatitur disa ndryshime. Meqenëse është periudha e pushimeve verore, shumë qytetarë dhe shoqata të tjera qytetare nuk kanë pasur kohë t’i shohin të gjitha ndryshimet në mënyrë që t’i japin komentet e tyre”, tha Nevena Georgievska nga iniciativa O2.

Ajo theksoi se qëllimi është që të sjellim ndryshime që do të zgjasin më shumë që të mos përsëritet situata kur në pak vite kishte mbi 30 ndryshime në Ligjin për Urbanistikë, të cilat më pas, theksoi ajo, sollën atë që jetojmë sot në Shkup – trotuare të mbushur, po ndërtohet pa plan, të gjitha hapësirat publike janë të zëna.

Ndaj ndryshimeve të propozuara ka reaguar tashmë nisma O2, duke thënë se “planet urbanistike duhet të vendosin rend, jo kaos dhe se nuk mund të lejohet të krijohen, të zbatohen plane që nuk janë të përshtatshme dhe të ndërtohen ndërtesa si garazhe shumëkatëshe pa to”.

Edhe organizata joqeveritare “Go Green” shpreh shqetësimin për propozim-amendamentin e fundit të Ligjit për Urbanizëm. Nga atje shtojnë se nëse ministri i Transportit Aleksandar Nikolloski dëshiron realisht të bëjë ndryshime në ligj, duhet të fokusohet në përmirësimin e infrastrukturës së biçikletave dhe këmbësorëve.

Aleksandar NikollovskiKomuna e KarposhitKomuna QendërPlan i Detajuar Urbanistik