Në Shtip nuk blihet në dyqanet e lagjeve, ka edhe supermarkete të mëdha

Në përpjekje për të mbrojtur bukëpjekësit e mëdhenj, të cilët refuzuan ta shesin bukën me 33 denarë, çmim ky që u caktua nga Qeveria, nënkryetarja e VMRO DPMNE-së, Gordana Dimitrieska Koçoska, argumentoi se në qytete si Shtipi buka shitet për 30 denarë, sepse nuk ka markete të mëdha. Konsumatorët në Shtip, sipas saj, furnizohen nga shitoret e lagjeve, pasi në qytet nuk ka markete të mëdha si Vero, Tinex, Kiper, KAM. Por kjo është e pavërtetë. Shtipi jo vetëm që ka pothuajse të gjitha marketet e mëdha në vend, përkundrazi, ajo është selia e dy zinxhirëve tregtarë të tregjeve me dyqanet në disa qytete maqedonase, shkruan Vërtetmatësi.

Gordana Dimitrieska Koçoska, nënkryetare e VMRO-DPMNE-së dhe ish-ministre teknike e financave, e thirur në televizionin kombëtar Sitel, ka thënë një gënjeshtër duke thënë se në Shtip nuk ka tregje të mëdha.

Tregjet e mëdha kanë një përqindje të caktuar që nuk mund dhe nuk duan të heqin dorë. Ne e dimë që edhe prodhuesit paguajnë nëse do të jetë në këtë raft, më i lartë, më i ulët, etj. Këto janë kosto që bëhen shtesë nga prodhuesit e mëdhenj. Ajo që p.sh. në Shtip nuk është karakteristike, kemi dyqane të lagjeve, kryesisht nuk kemi rrjete aq të mëdha si Vero, Tinex, Kiper, KAM…, tha Dimitrieska Koçoska.

[Burimi: TV Sitel, Tema e ditës (nga minuta 5.45 deri në minutën 6.07 të videos)Data: 02.03.2023 ]

ARSYETIMI:

Shtipi është një qytet universitar, urban me mbi 45,000 banorë dhe një rrjet të zhvilluar të tregtisë me pakicë. Si në çdo qytet, realisht ka dyqane të lagjeve, siç pohon Dimitrieska Koçoska, por edhe disa dhjetëra dyqane të rrjeteve të mëdha të marketeve.

Pas disa dyqaneve kanë edhe KAM, Kiper, Stocomak, Package Market, Kit Go dhe deri vonë edhe Tinex. Shtip është selia e dy kompanive që kanë zinxhirë marketesh – Zendolino me markete në gjashtë qytete dhe Kit Go me markete në 11 qytete, ndërsa që nga janari i këtij viti janë pronë e kompanisë kosovare “Viva Fresh”, e cila i ka blerë për 50 milionë euro. Në Shtip funksionon edhe tregu i vetëm i madh i kompanisë kosovare Elkos në këtë pjesë të vendit.

Dimitrieska Koçoska në profilin e saj në Facebook ka shpërndarë pamjet nga dalja televizive, në të cilat në momentin e shkrimit të këtij teksti ka 158 pëlqime dhe 21 shpërndarje dhe 13 komente. Ndër komentet janë këto:

Më tej në intervistë, duke shpjeguar pse furrat e vogla mund ta shesin bukën më lirë, Gordana Dimitrieska Koçoska pohon se “furrat e lagjeve, nuk kanë kredi, kanë një numër të vogël të të punësuarve dhe bukën nuk e shpërndajnë nëpër tregje”.

Ndërsa kostot shtesë të furrave të mëdha, siç thotë, ndikohen edhe nga ambalazhimi i bukës.

Paketimi gjithashtu ka një ndikim. Në vendet më të vogla, ndoshta paketimi është i ndryshëm nga ai në tregjet e mëdha, tha Dimitrieska Koçoska (nga minuta 06.12 deri në minutën 06.20 të videos)

Pavarësisht se ku shpërndahet buka, në një dyqanet e lagjeve, në treg, në një vend të vogël apo të madh, prodhuesit dhe tregtarët kanë detyrimin të respektojnë standardet e shëndetit dhe sigurisë, sipas të cilave parashikohet ambalazhimi i duhur. Kjo nënkupton pajtueshmëri me Ligjin për Sigurinë Ushqimore dhe rregulloret përkatëse të miratuara nga Agjencia e Ushqimit dhe Veterinarisë (AUV). Ligjet dhe rregulloret zbatohen në mënyrë të barabartë për të gjithë operatorët e ushqimit, pavarësisht nëse janë nga Shkupi apo nga qytete më të vogla.

Deklaratat e tilla nga intervista e Dimitrieska Koçoskës shkaktuan reagime të shumta në rrjetet sociale. Disa në reagime shprehen se janë ofenduar, të tjerë bëjnë shaka duke ndarë ilustrime humoristike

Sipas argumenteve të paraqitura, deklaratën e Gordana Dimitrieska Koçoskës se në Shtip çmimi i bukës është 30 denarë për shkak se nuk ka tregje të zinxhirëve të mëdhenj tregtarë, e vlerësojmë si të pavërtetë.

Burimet:

Vlerësoi: Vesna Kolovska

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button