Lojë shpërblyese e rreme: Marketet KAM nuk shpërndajnë kupona nga 500 euro

Disa indikatorë tregojnë se loja shpërblyese është mashtrim. Së pari, nuk vjen nga faqja zyrtare e KAM marketëve, nga e cila kompania komunikon me konsumatorët çdo ditë. Faqja zyrtare e KAM ka 300 mijë ndjekës, janë shënuar adresat e marketeve, kontaktet zyrtare… Në të kundërtën, faqja e rreme ka vetëm nëntëdhjetë ndjekës dhe e vetmja përmbajtje është një lojë shpërblyese imagjinare, shkruan Vërtetëmatësi.

Po shqyrtojmë një postim të publikuar në rrjetin social Facebook ku thuhet:

“Të gjithë duan një fitues.

Regjistrohuni dhe kërkoni shpërblimin tuaj duke klikuar lidhjen më poshtë. Sot ekipi i Kam Market ofron kupona prej 500 € për 500 personat e parë që dinë një numër tjetër përveç 298.

Të gjithë fituesit do të kontaktohen drejtpërdrejt nga ekipi. Kuponët mund të përdoren në cilindo nga agjentët tanë!”

Postimi ka mbi një mijë shpërndarje, 190 pëlqime dhe mbi një mijë komente. Kjo flet për viralitetin e vetë postimit. Lidhja e lënë në postim çon në një faqe që pretendon rrejshëm se është “Faqja zyrtare e Kam marketëve”. Për më tepër, lidhja thotë në mënyrë të rreme se mund të hapet “vetëm nga fituesi”, duke u krijuar kështu përdoruesve përshtypjen e rreme se pasi të hapin vetë lidhjen e ashtuquajtur “regjistrim”, ata janë me siguri fitues të “lojës shpërblyese”. Ata janë mashtruar se “do të kontaktohen brenda 24 orëve pasi të regjistrohen”.

Qëllimi i këtij postimi mashtrues është të bëjë që përdoruesit e Facebook të ndajnë të dhënat e tyre personale (emrin, adresën dhe adresën e emailit) me premtimin e rremë se do të marrin një shpërblim në këmbim. Në këtë rast, marka KAM Market dhe vetë faqja janë keqpërdorur. Teksti në postim nuk vjen nga KAM Market, dhe shpërblimet që premtohen janë vetëm “karrem” dhe nuk i dorëzohen kurrë përdoruesve. Për më tepër, arsyeja pse postimi është kaq viral është se përdoruesit thuhet se e ndajnë postimin në 10 deri në 15 grupe në Facebook, duke e bërë gënjeshtrën edhe më të përhapur.

Disa indikatorë tregojnë se loja shpërblyese është mashtrim. Së pari, nuk vjen nga faqja zyrtare e KAM Market, nga e cila kompania komunikon me konsumatorët në baza ditore, duke iu prezantuar atyre promocione dhe produkte të ndryshme. Faqja zyrtare e KAM ka 300 mijë ndjekës, në të janë të listuara adresat e marketeve, kontaktet zyrtare, promovohet edhe hapja e tregjeve të reja…

Në të kundërtën, faqja që ndan lojën shpërblyese false ka vetëm rreth nëntëdhjetë ndjekës dhe e vetmja përmbajtje e paraqitur është “loja shpërblyese” e rreme.

Vërtetmatës ka shkruar vazhdimisht se markat e ndryshme të supermarketeve të themeluara nga vendi dhe jashtë vendit, si dhe prodhuesit e mobiljeve, po keqpërdoren për qëllime të njohura për krijuesit e këtyre lojërave shpërblyese false. Bëhet fjalë për postime ku kërkohen të dhëna personale nga përdoruesit, duke lënë koment me një fjalë dhe premtime të rreme për shpërblime, të gjitha këto janë kryer duke keqpërdorur me logot dhe markat e njohura që qytetarët kanë besim. Ndryshe nga lojërat e tilla shpërblyese false, lojërat shpërblyese zyrtare kanë kushte dhe rregulla për pjesëmarrje që janë të specifikuara në dokumente të veçanta.

Për shkak të të gjitha fakteve të mësipërme, ne e vlerësojmë postimin që po shqyrtojmë si të pavërtetë.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button