Pse punëtorët e Gjeneratës Z janë tashmë kaq “të konsumuar”

Punonjësit më të rinj tashmë ndihen nën presion dhe të rraskapitur edhe në fazat më të hershme të karrierës së tyre, shkruan BBC, transmeton Portalb.mk.

Matt kishte punuar si kontabilist në një firmë në Kanada për dy vjet kur filloi të vinte re një ndryshim në qëndrimin e tij ndaj punës së tij.

“Kishte mëngjese ku nuk do ta nisja ditën deri në 11:30. Cili është qëllimi?’ Motivimi im ishte në nivelin më të ulët të të gjitha kohërave.” kujton Mat.

Në atë kohë, Matt, 24 vjeç, kishte punuar me një klient të njohur për komunikimin e dobët.

“Ti punon për një orë e gjysmë, vetëm për të ditur se ata do të ndryshojnë një numër më vonë dhe ju duhet ta bëni të gjithë punën përsëri,” kujton ai.

Puna e tij kishte shumë “detyra të përsëritura dhe të pakuptimta” dhe gjatë periudhave të ngarkuara, ai shpesh punonte deri në mesnatë, ndonjëherë edhe deri në orën 03:00.

“Kur firmosni (në mesnatë), ndiheni ende keq, sepse e dini se ka njerëz në ekipin tuaj që janë ende duke punuar, “thotë ai.

Ndërsa Matt e dinte se ishte i pakënaqur me punën e tij, vetëm kur ai foli me një mik që punonte në shëndetin mendor kuptoi se po përjetonte shenja të “konsumimit” (, lodhjes, zhgënjimit, djegies ).

Gjithnjë e më shumë punëtorë të rinj kanë raportuar ndjenja të djegies.

Një sondazh i vitit 2021 nga uebsajti i punës Indeed tregoi se punëtorët e mijëvjeçarit dhe Gjeneratës Z po raportonin shkallët më të larta të “konsumimit”, përkatësisht 59% dhe 58%. Normat e raportimit midis Gjeneratës Z po rriteshin më shpejt; në vitin 2021, 47% e Gjeneratës Z thanë se ishin “konsumuar”, krahasuar me 53% të mijëvjeçarëve.

Për më tepër, një studim i vitit 2022 nga platforma e menaxhimit të punës me bazë në SHBA, Asana tregoi se më shumë punëtorë të Gjeneratës Z po raportonin ndjenja të “konsumimit” sesa grup-moshat e tjera, ndërsa një sondazh i vitit 2021 me punëtorët britanikë tregoi se 80% e të anketuarve të Gjeneratës Z raportuan se ndiheshin më të “konsumuar” që nga viti pandemisë, krahasuar me një mesatare prej 73% në të gjitha grupmoshat.

“Konsumimi” ka qenë një problem i rëndësishëm brenda botës së punës për një kohë – por është shqetësuese që shumë të rinj po raportojnë tashmë ndjenjat e konsumiit, në fazat më të hershme të karrierës së tyre.
Të kuptuarit pse kaq shumë të rinj ndihen të mbingarkuar nga puna – dhe faktorët unikë që ushqejnë këtë ndjenjë të përhapur – do të jetë çelësi për të ndihmuar një brez punëtorësh të rinj ndërsa hedhin hapat e parë në karrierën e tyre.

Presion i intenstifikuar

Kim Hollingdale, asistente profesoreshë e psikologjisë në Universitetin Pepperdine të Kalifornisë, dhe psikoterapiste e licencuar e specializuar në rikuperimin e “konsumimit”, vëren se stresorët pandemikë kanë shkaktuar shkallë më të lartë të “konsumimit” në të gjitha brezat.

Megjithatë, ajo beson se Gjenerata Z ka “grumbullimin më të keq të faktorëve stresues” në mesin e punëtorëve – nga mungesa e fuqisë në punë deri te paqëndrueshmëria financiare, normalizimi i kulturës së nxitimit dhe paaftësia për t’u çlodhur. Megjithëse të gjitha gjeneratat mund të mashtrojnë me vëllime të mëdha pune, Gjenerata Z ka më pak “kapital në vendin e punës”, që do të thotë më pak fuqi për të vendosur kufij dhe për t’u thënë jo detyrave.

Brittany, 22, e cila punon në industrinë e shërbimeve profesionale në SHBA, thotë se ndihet nën presion për të performuar, gjë që ka çuar në ndjenjën e punës së tepërt dhe “konsumimit”.

“Unë do t’i them “po” çdo gjëje dhe do të rri zgjuar sado vonë ata duan që unë të qëndroj zgjuar … Unë dua të dukem si një punëtore e vështirë. Gjenerata Z është gjithashtu e stresua” thotë ajo.

Një studim i Deloitte i vitit 2021 tregoi se 41% e mijëvjeçarëve dhe 46% e të anketuarve të Gjeneratës Z ndjeheshin të stresuar të gjithë ose shumicën e kohës për rrethanat e tyre financiare. Natyrisht, punëtorët e moshuar gjithashtu hasën presione të ngjashme financiare në fillim të karrierës së tyre, por Hollingdale argumenton se këta faktorë janë më të mprehtë tani.

“Kostoja e jetesës vazhdon të rritet më shpejt se pagat tona,” thotë ajo.

Për shembull, një analizë e të dhënave të regjistrimit në SHBA tregon se çmimet mesatare të shtëpive u rritën 121% nga viti 1960 në 2017, ndërsa të ardhurat mesatare të familjeve u rritën vetëm 29%. Aktualisht, rritja e inflacionit po rrit çmimet në mbarë botën dhe paga e punëtorëve nuk po mban ritmin, duke intensifikuar betejat.

Për të paguar faturat e tyre dhe për t’u afruar më shumë me piketa si pronësia e shtëpisë, Hollingdale thotë se punëtorët e Gjeneratës Z ndihen nën presion për të marrë punë shtesë, duke rritur potencialisht shanset e “konsumimit”.

Indeksi i fundit i Trendit të Punës i Microsoft, i publikuar në mars 2022, tregoi se 70% e të anketuarve të Gjeneratës Z po mendonin të fitonin të ardhura shtesë përmes një projekti anësor në vitin e ardhshëm.

“Unë do t’i them “po” çdo gjëje dhe do të rri zgjuar sado vonë ata duan që unë të qëndroj zgjuar … Unë dua të dukem si një punëtore e palodhur”, tha Brittany

“Ata përfundojnë çfarëdo pune që janë duke punuar për planin e synuar të karrierës dhe në vend që të pushojnë, ata po shkojnë në ngutje të tyre anësore për të marrë pak para shtesë,” shpjegon Hollingdale.

Këto kërkime shtesë, si sipërmarrja dhe krijimi i përmbajtjes, janë bërë gjithnjë e më të zakonshme (dhe madje edhe magjepsëse) në mesin e Gjeneratëz Z – edhe pse studiuesit kanë dokumentuar mirë lidhjen midis orëve të gjata të punës dhe lodhjes.

Koha e vazhdueshme para ekranit gjithashtu mund ta përkeqësojë problemin.

Gen Z ka më shumë gjasa të përdorë mediat sociale për t’u çlodhur, me disa kërkime që tregojnë se ata shpenzojnë 4.5 orë në mediat sociale çdo ditë (pothuajse një orë më shumë se sa raportojnë mijëvjeçarët).

Kjo më pas mund ta bëjë më të vështirë injorimin e njoftimeve të punës që shfaqen vazhdimisht.

“Nëse jeni gjithmonë në telefon, mund ta shoh se është shumë më e lehtë t’i përgjigjeni një mesazhi (pune) ose një emaili, krahasuar me atë nëse po i vendosni fëmijët tuaj në shtrat ose po hani darkë me familjen tuaj”, thotë Hollingdale.

Efekti i pandemisë

Përveç këtyre faktorëve të përgjithshëm të stresit, Gjenerata Z po përballet gjithashtu me sfida unike të lidhura me pandeminë dhe ndryshimet që ajo ka detyruar në botën e punës.

Shumë punonjës të Gjeneratës Z, përfshirë Matt, filluan punën e tyre gjatë pandemisë dhe kanë njohur vetëm punë në distancë ose hibride – diçka që ndikon në jetën e tyre të punës.

Sipas Peter Caven, trajner karriere me bazë në Toronto, i specializuar për profesionistët e rinj. “është shumë e vështirë të futësh njerëz në një organizatë të re dhe që ai person të ndërtojë dhe të mbajë marrëdhënie efektive në të gjithë organizatën kur të gjithë punojnë në shtëpi,” thotë Caven.

Ky izolim mund të çojë në rraskapitje dhe ndjenjë të konsumimit.

Matt ndihet sikur humbi mundësinë për të përjetuar shoqëri dhe miqësi ekipore në zyrë.

“Shumë njerëz kanë thënë se në ato dy vitet e para, kur jeni me njerëz në zyrë deri në mesnatë, të gjithë do të dilnit për pica vonë natën. Na mungon kjo tani sepse punojmë nga shtëpia”, thotë ai.

“Ndërsa ka punonjës në të gjitha brezat që punojnë nga shtëpia, mijëvjeçarët (personat e lindur nga 1981 – 1996), Gjenerata X (personat e lindur nga 1965 – 1980) dhe Boomers (personat e lindur nga 1946 -1964) pothuajse të gjithë kanë përjetuar kohë para pandemisë ballë për ballë me kolegët. Edhe nëse ata kanë filluar një punë të re në mes të pandemisë, profesionistët e mesit të karrierës janë më të njohur me lundrimin në një vend të ri pune”, shpjegon Caven, duke e bërë më të lehtë integrimin në një kompani të re nga distanca.

Kjo përvojë mund të ndihmojë gjithashtu profesionistët më të vjetër që të nxjerrin kufij më të vështirë midis punës dhe jetës në shtëpi.

Studimi i Oracle 2020 AI@Work tregoi se 66% e punonjësve të gjeneratës Z me kohë të plotë që ishin në fuqinë punëtore para pandemisë raportuan se punonin më shumë orë në javë sesa përpara Covid-19, krahasuar me 59% të mijëvjeçarëve dhe 48% të Gjeneratës X.

Hapësirë ​​për optimizëm?

Punonjësit e gjeneratës Z nuk mund të bëjnë shumë për disa nga faktorët që kontribuojnë në “konsumimin” e tyre, si paqëndrueshmëria financiare ose një kulturë e përqendruar te ekrani.

Por një gjë që punëtorët e rinj kanë në anën e tyre është një ndërgjegjësim më i mirë për “konsumimin” dhe gatishmëria për të folur për të.

Raporti i Asana-s tregoi se, krahasuar me gjeneratat e vjetra, gjenerata Z ndjehet më e rehatshme kur diskuton ndjenjat e “konsumimit” me menaxherët e tyre.

Edhe pse të gjitha gjeneratat mund të mashtrojnë vëllime të larta të punës, gjenerata Z ka më pak “kapitalin e vendit të punës”.

“Kjo mund të nënkuptojë se problemi në rritje i “konsumimit” së gjeneratës Z mund të ndihmojë në katalizimin e përmirësimeve në mënyrën se si ne punojmë. Pasimet mund të jenë pozitive. Për shembull, (mund të ketë) një vëmendje shumë më të madhe për mirëqenien në vendin e punës dhe revolucionarizimin e mjedisit të punës për të parandaluar “konsumimin” për këta punonjës dhe të tjerët”, sugjeron Hollingdale.

Megjithatë jo të gjithë këta punëtorë të rinj janë kaq optimistë

Megjithëse Matt thotë se ka ende ditë të mira mes “konsumimit” dhe zhgënjimit, ai beson se “konsumimi” është e pashmangshme për të dhe gjeneralë të tjerë, veçanërisht kur puna në distancë është bërë e zakonshme.

“Lodhja e Zoom dhe puna nga shtëpia nuk e bëjnë më të lehtë,” thotë ai.

Prapëseprapë, ai po planifikon ta mbajë atë; ai thotë se përvoja e përgjithshme e punës në firmën e tij ia vlen, veçanërisht pasi ai merr rritje page çdo vit dhe së fundmi është promovuar.

Brittany, megjithatë, po lëviz nga pozicioni që po e “konsumon” atë. Ajo nuk ka në plan të qëndrojë afatgjatë dhe do të orientohet në një fushë krejtësisht tjetër.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button