RMV, vetëm një numër i vogël i nxënësve po e bojkotojnë mësimin, vlerësojnë nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës
Bojkoti i mësimit po zhvillohet nga një numër i vogël i nxënësve, vlerësojnë nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës, duke kërkuar që edhe ata të kthehen në procesin mësimore, transmeton Portalb.mk.
“Numër i vogël i nxënësve nga disa shkolla në vend nuk e ndjekin mësimin e organizuar me prani fizike, gjegjësisht nuk marrin pjesë në mësimin onlajn”, deklarojnë nga ministria.
Ata vlerësojnë se nuk ka bojkot të mësimit, nga orët mungojnë vetëm raste të izoluara.
“Apelojmë deri te ata dhe familjet e tyre, të ndryshojnë vendimin e tillë dhe së bashku me të gjithë nxënësit e tjerë të kthehen në orë”, kërkojnë nga ministria, duke theksuar edhe pasojat pedagogjike që mund t’i kenë si rezultat i mungesave. Ndërkohë, sqarojnë se janë të hapur për bashkëpunim me palët e përfshira.
Ministria përsëriti që reformat në e paralajmëruar në arsim në lidhje me digjitalizimin e librave, është në interes të të gjithëve, duke reaguar në lidhje me protestat e paralajmëruara dhe bojkotin e orëve nga prindërit të organizuar në grupet e Facebook.
“Digjitalizimi i materialeve mësimore është pjesë e ndryshimeve që kanë filluar prej vitit të kaluar shkollor, trend i cili po ndodh gjithkund në botë dhe nuk mund të tejkalojë vendin tonë”, deklarojnë nga ministria.
- LEXO: RMV, nuk jemi kundër digjitalizimit të teksteve, por kjo nuk guxon të jetë postulat por alternativë, sqarojnë nga Unioni i nxënësve të shkollave të mesme
- LEXO: MASh: Ndryshimi që sjell cilësi në arsim, nuk guxon të jetë arsye për bojkotimin e mësimit nga nxënësit
- LEXO: MASh-i sqaron dilemat kryesore në lidhje me tekstet digjitale
- LEXO: RMV, nuk jemi kundër digjitalizimit të teksteve, por kjo nuk guxon të jetë postulat por alternativë, sqarojnë nga Unioni i nxënësve të shkollave të mesme
- LEXO: RMV, Ministria e Arsimit: Është dezinformatë se digjitalizimi ka për qëllim ta zëvendësojë mësimin në shkollë me mësim online
- LEXO: Carovska: Digjitalizimi i librave shkollorë nuk është një trend, por një nevojë reale e nxënësve