fbpx

Me hekurudhën e qytetit, në rajonin e Shkupit, do të udhëtohej të paktën dy herë më shpejt sesa me autobus (Infografik)

Nëse në Shkup do të kishte një hekurudhë periferike, si mjet për transport masiv të udhëtarëve, atëherë koha e udhëtimit deri te vendbanime në periferi të kryeqytetit do të zvogëlohej me të paktën gjysmën në krahasim me kohëzgjatjen aktuale të udhëtimit me linjat periferike të NQP-Shkup dhe transportuesit me autobusë privat, njofton Meta.mk, transmeton Portalb.mk.

Krahasimi i orareve të NQP-Shkup dhe Hekurudhave të RMV-Transporti tregon se trenit për udhëtarë nga Qendra e Transportit përmes Lisicës, Draçevës dhe Oreshanit deri në Zelenikovë sot i duhen 25 minuta për të përshkuar distancën në një drejtim, ndërsa autobusi i qytetit për relacionin identik zgjat 55 minuta.

Në drejtim nga Shkupi përmes Maxharit, Hipodromit dhe Ilindenit për në Miladinovci, treni e  kalon distancën për 22 minuta, ndërsa kohëzgjatja e udhëtimit me autobus të NQP në itinerarin identik është 56 minuta.

Treni është mjet transporti shumë më i shpejtë në relacionin nga Qendra e Transportit për në Vollkovë. Midis këtyre dy pikave të fundit, treni kalon nëpër vendbanimet e Hekurana, Shkup Veri, Zlokuqan dhe Gjorçe Petrov, për të arritur në Vollkovë për 25 minuta. Autobusët e NQP-Shkup në linjën 22 dhe linjave të tjera periferike nga Qendra e Transportit për në Vollkovë udhëtojnë rreth 65 minuta, me atë që koha e udhëtimit në orët e pikut është edhe më e gjatë, tregon orari i NQP-Shkup.

Ekspertët theksojnë se shpejtësia e udhëtimit nuk është avantazhi i vetëm që mund të ketë hekurudha qytet-periferi në Shkup, por gjatë vlerësimit të investimit, duhet të merren parasysh edhe faktorë të tjerë, siç janë: ndotja e mjedisit, bllokimi i trafikut, aksidente të trafikut.

Profesori Zoran Krakutovski nga Katedra për hekurudhat në Fakultetin e ndërtimtarisë në UKIM thekson se transporti hekurudhor publik në rajonin e Shkupit mund të fillojë të aplikohet pavarësisht nga projekti për futjen e sistemit të shpejtë të autobusëve ose tramvajit në kryeqytet.

“Ekziston mundësi e mirë për të vendosur një lidhje hekurudhore të aeroportit me Qendrën e transportit në Shkup dhe për të ndërtuar një unazë periferike hekurudhore që do t’i shërbejë rajonit të Shkupit dhe komunave në të dhe do të hyjë në zonat periferike të qytetit. Për zgjidhje të tillë, ekziston një pjesë e infrastrukturës hekurudhore, ndërsa një pjesë duhet të ndërtohet plus dhe të blihen makina hekurudhore që do të qarkullojnë në të. Është e nevojshme të përgatitet një studim i fizibilitetit që do të studiojë këto zgjidhje të projekteve dhe në bazë të tij të merren vendime për projektet”, thotë për “Meta.mk”, profesori Zoran Krakutovski.

Rrjeti ekzistues hekurudhor në rajonin e Shkupit mbulon pothuajse 100 km hekurudha të hapura dhe është një mundësi e shkëlqyeshme për futjen e transportit intermodal në Shkup. Kjo do të nënkuptojë udhëtime të shpejta me hekurudhë periferike në stacionet hekurudhore në rajonin e Shkupit (Zelenikovë, Dracevë, Lisiçe, Ilinden, Miladinovci, Gjorçe Petrov, Vollkovë), prej ku udhëtarët mund të hipnin në autobusë ose biçikleta në destinacionet përfundimtare në afërsi. Megjithatë, për të zbatuar transferime të tilla në realitet, është e nevojshme të rindërtohen stacionet hekurudhore dhe të riorganizohet sistemi i linjave qytet-periferi të transportit publik në Shkup, që aktualisht nuk është realizuar si projekt.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button