RMV, kur nuk u përgjigjen në e-mail, studentët u drejtohen profesorëve përmes rrjeteve sociale

Në kushtet kur studentët ndjekin ligjëratat përmes mjeteve elektronike, kurse edhe në atë mënyrë marrin provime dhe kolokviume, një segment shumë i rëndësishëm është komunikimi që ata kanë me profesorët dhe asistentët. Disa studentë arrijnë të mbajnë komunikim të dyanshëm me ta, por në rast se e kanë të vështirë ta bëjnë këtë përmes e-mailit, komunikimi zhvendoset në rrjetet sociale ose përmes telefonit, transmeton Portalb.mk.

Meta.mk” ka biseduar me disa studentë, në lidhje me atë se cilat alternativa i përdorin nëse nuk arrijnë të komunikojnë me profesorët për lëndën e dhënë. Studentja Evgenija Jovanovska në Fakultetin Filologjik “Bllaze Koneski” – Shkup thotë se edhe pse katedra e saj ka një gjeneratë mjaft të vjetër të profesorëve, të gjithë gjenden mirët me orët onlajn, por problemi është që profesorët ose nuk përgjigjen fare ose përgjigjen shumë vonë në email-et e dërguara nga studentët.

“Një herë humba një ligjëratë, sepse profesoresha dërgoi email në orën 11:00 të mbrëmjes me link për orën. Një herë tjetër ishte një situatë kur nuk mora fare e-mail me link për orën ligjlruese ose një e-mail me materiale që më duheshin për orën e ardhëshme. Në atë rast, ne duhet të gjendemi mes veti me kolegët, në të cilën gjithashtu nuk mund të mbështeteni shumë, sepse jo të gjithë dëshirojnë t’ju ndihmojnë “, tha studentja Jovanovska për” Meta.mk “.

Siç shpjegon ajo, problemin më të madh kishte me një lëndë nga katedra e saj për të cilën kaloi muajin e parë akademik duke dëgjuar ligjëratën e parë.

“Unë e kontaktova profesoreshën me mail, ajo nuk ma ktheu, atëherë e mora me ndihmën e bibliotekarit, por ajo m’u përgjigj përsëri pas disa ditësh ose nuk m’u përgjigj fare, pastaj disi takova kolegë nga një fakultet tjetër, të cilët mi treguan informacionet e saj të Skype-it. E kontaktova edhe atje, por ajo nuk më ktheu përgjigje dhe në fund i shkrova në Viber dhe gjithçka që mora ishte vetëm një mesazh që (supozoj) u dërgohet automatikisht të gjitha kontakteve të reja. Më vonë kontaktova përsëri bibliotekarin. Pas një muaji, më në fund kisha ligjëratën e parë,” shtoi studentja.

Në raste të tilla, siç thotë Jovanovska, studentët zakonisht u drejtohen grupeve të komunikimit në Facebook ku dërgohen linqet dhe materialet në rast se dikush nuk i ka marrë, por gjithashtu problem paraqitet edhe zgjedhjen e lëndëve shumë prej të cilave nuk janë aktive, kurse fidbeku i profesorëve është i voglël.

Ankesa dhe përvoja të ngjashme mund të shihen në grupet e komunikimit në Facebook të krijuara nga vetë studentët. Ata zakonisht ndahen në grupe sipas studimeve, por në disa fakultete ka edhe grupe të përgjithshme ku anëtarë janë studentë nga të gjitha departamentet e fakultetit. Aty zakonisht konsultohen dhe informohen për provimet, kolokviumet, materialin mësimor, skiptat, oraret, por edhe kontaktet nga profesorët. Në disa prej tyre, mund të vëreni komente dhe postime të tipit:

“A ka ndonjë student që ka arritur të zhvillojë paktën kontakt vizual me prof (…) kohët e fundit?” A e di dikush se kur e ka kohën e pranimit dhe a ka dikush numrin e tij të  telefoni e saj? ”pyet një student.

Një studente tjetër pyet sërish: “Kolegë, mos e dini datën e marrjes së notave te prof (…) apo ndonjë kontakt? Nuk kthen në email”.

Disa nga studentët kërkojnë ndihmë nga kolegët e tyre për zgjidhje alternative: “A e di ndokush kur është koha e pranimit(konsultimit) te (…) ose si të bie në kontakt, në mail nuk kthen?” – pyet një studente, të cilës studentët tjerë i komentojnë në postim. : “Eja të premten, ka provim, mund ta gjesh, por nuk është e sigurt pasi ai shpesh cakton termin pa u paraqitur. Edhe unë e kam ndjekur për 2 muaj për notë”. Studentja që bëri pyetjen i përgjigjet: “Unë një vit, madje nuk e di se si do të ma japë”.

“Përshëndetje, a e keni email-in e prof (…)?” pyet një studente, së cilës një student tjetër i përgjigjet: “Shkruaji në Facebook pasi nuk kthen email”.

Por ka edhe prej atyre që tallen në komente për faktin se profesorët janë të pakapshëm. Në pyetjen e një studenteje, e cila kërkon të dij nëse dikush ka kontaktin e një profesoreshe, kolegët e saj përgjigjen se profesoresha nuk përgjigjt në mail:

“I kam shkruar profesoreshës në Facebook, kot haha”;
“Nëse gjen, përshëndete”;
“E shkruajtura dështoi”.

Këto janë disa nga komentet që mund të shihen në grupet e Facebook për komunikimin e studentëve.

Studenti Stefan Bozhinovski nga Fakulteti i Arteve të Bukura në Shkup, për “Meta.mk” thotë se edhe para pandemisë komunikimi me profesorët zhvillohej onlajn. Një rrethanë lehtësuese e fakultetit të tyre është se konsultat ndonjëherë bëhen drejtpërdrejti, sepse studentët në disa lëndë kanë orë me prani fizike, dhe në të njëjtën kohë ata vetë nuk janë në një numër të madh, gjë që lehtëson komunikimin e ndërsjellë.

“Konsultimet dhe komunikimi me profesorët onlajn edhe tani edhe para pandemisë, në përgjithësi zhvillohen përmes një morie kanalesh, në varësi të cilit kanal grupi i duhur dhe profesori do të vendosin se çfarë i përshtatet më shumë atyre për komunikim, qoftë email, rrjete sociale, aplikacione si Viber, etj”.

Goran Spireski, një student në Fakultetin Ekonomik, thotë se që nga fillimi i semestrit ai nuk e ka pasur problem të kontaktojë me ndonjë profesor.

“Kam komunikuar me një profesoreshë, por jemi më shumë në kontakt me asistentët. Ata na vihen në dispozicion për detyra shtëpie, projekte, punë nëse është e nevojshme. Sidoqoftë, ekziston një komunikim i dyanshëm, të paktën në departamentin tonë të menaxhimit financiar ”, tha studenti Spireski për“ Meta.mk ”.

Në rast pandemie, kur kontaktet e drejtpërdrejta janë të kufizuara, studentëve dhe profesorëve nuk iu mbetet gjë tjetër  përveç të shterojnë të gjitha mundësitë për të përdorur mjete elektronike onlajn, të gjitha në mënyrë që të mbajnë në vazhdimësi komunikimin dhe procesin mësimor.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button