Gjashtë mënyra të ndryshme për të parandaluar dhimbjen e shpinës që zakonisht njerëzit injorojnë

Dhimbja e shpinës mund të prekë njerëz të çdo moshe, për arsye të ndryshme.

Dhimbja e poshtëme e shpinës mund të lidhet disqe midis rruazave, ligamenteve rreth shtyllës kurrizore, palcës kurrizore dhe nervave, muskujve të poshtëm të shpinës, organeve të brendëshme të barkut dhe legenit dhe lëkurës rreth zonës së mesit.

Dhimbja e shpinës mund të jetë rezultat i traumave, siç është rënia ose aksidenti me makinë. Por më shpesh dhimbja e shpinës është rezultat i një veprimtarie të përditshme të kryer gabimisht – aktivitete të zakonshme, duke u ulur në një kompjuter në të njëjtin pozicion për orë të tëra, duke u përkulur në vakum dhe duke mbajtur qese për pazar. Lajm i mirë është se parandalimi i dhimbjeve prapa nuk është aspak i vështirë, transmeton lajmi.net.

Dhimbja e shpinës mund të jetë dobësuese dhe e frikshme. Shumë njerëz mendojnë se është një shenjë e diçkaje shumë më serioze, si artriti. Kjo nuk duhet domosdoshmërisht të jetë diçka e frikshme. Megjithatë, ka zakone që mund të ndryshoni në jetën tuaj të përditshme që do të bëjë përballimin me dhimbjen e shpinës shumë më të lehtë. Përpiquni t’i eliminoni këto praktika të sëmura nga rutina juaj dhe do të shihni ndryshimin në dhimbjen e shpinës pothuajse menjëherë.

Këtu janë 6 mënyra të ndryshme për të parandaluar dhimbjen e shpinës që zakonisht njerëzit i injorojnë:

1. Mos mbani veshur rrobat që janë tepër të shtrënguara për ju

2. Ndalo pirjen e duhanit

3. Merrni një shëtitje çdo herë

4. Përpiquni të ulni stresin në jetën tuaj

5. Mos mbathni këpucë me taka të larta

6. Flini në krah.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Të nderuar komentues! Duke mos dashur të cenojmë opinionet tuaja, lutemi që ato të mos përmbajnë gjuhë të urrejtjes, fyerje dhe ofendime personale dhe të jenë në lidhje me shkrimin, apo temën për të cilën komentohet. Në të kundërtën, nuk do të publikohen. Ju falenderojmë që na ndiqni dhe ju ftojmë të vazhdoni të jeni pjesë e Portalb.mk

*

VERZIONI DESKTOP