Jin Joga – dy ushtrime për forcim dhe tendosje të kurrizit (Video)

Nëse keni probleme me kurrizin, shikoni këtë video-xhirim me ushtrime të Jin Jogës për forcim dhe tendosje të kurrizit të cilat jemi të sigurt që do t’ju ndihmojnë së paku t’i lehtësoni dhembjet.

Secili ushtrim bëhet nga 3 minuta, mirëpo varësisht nga gatishmëria fizike mund t’i vazhdoni apo t’i shkurtoni.

Është me rëndësi t’i bëni vetëm derisa të mos ju bëhen të pakëndshme! – transmeton Telegrafi.

Nëse keni dhembje kronike apo lëndime të disa pjesëve të trupit, para se t’i bëni ushtrimet patjetër këshillohuni me mjekun.

Nëse ju ka pëlqyer pjesa e parë e ushtrimeve të Jin Jogës për forcim dhe tendosje të kurrizit, po ju japim edhe pjesën e dytë!

Ushtrime të shkëlqyeshme të cilat do t’ju ndihmojnë së paku t’i lehtësoni problemet të cilat i keni me kurrizin.

Secili ushtrim bëhet nga 3 minuta, mirëpo varësisht nga përgatitja fizike mund t’i vazhdoni apo t’i shkurtoni.

Është me rëndësi që t’i bëni derisa të mos ju bëhen të pakëndshme.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Të nderuar komentues! Duke mos dashur të cenojmë opinionet tuaja, lutemi që ato të mos përmbajnë gjuhë të urrejtjes, fyerje dhe ofendime personale dhe të jenë në lidhje me shkrimin, apo temën për të cilën komentohet. Në të kundërtën, nuk do të publikohen. Ju falenderojmë që na ndiqni dhe ju ftojmë të vazhdoni të jeni pjesë e Portalb.mk

*

VERZIONI DESKTOP