Kundërspin: Njeriu i parë i M-NAV shtrembëron rreth përzgjedhjes së kontrollorëve të rinj të fluturimit

Fahrudin Hamidi thotë se është i interesuar për ligjshmërinë e procesit, ndaj kërkon nga operatori danez shpjegim të detajuar se si u zhvillua procesi i përzgjedhjes së 270 kandidatëve për kontrollorë të ardhshëm dhe si u renditën 8 më të mirët, siç kërkoi edhe M-NAV në konkursin e korrikut. Megjithatë, nuk është logjike, sepse në të gjithë procesin e përzgjedhjes dhe testimit kanë marrë pjesë dhjetëra kontrollues të licencuar me përvojë që punojnë në poste të tjera të larta në M-NAV dhe të cilët pretendojnë se arsyeja e vërtetë është se mes atyre të përzgjedhurve nga danezët, nuk kanë kaluar kandidatët – fëmijë të anëtarëve të Bordit të Drejtorëve të M-NAV, si dhe fëmijët e zyrtarëve të BDI-së, shkruan Vërtetmatësi.

Shkruan: Теоfill Bllazhevski

Kryetari i Bordit të Drejtorëve dhe njeriu i parë i M-NAV, Fahrudin Hamidi, ka dhënë një deklaratë për media me rastin e përzgjedhjes aktuale për kandidatët e ardhshëm për kontrollorë të trafikut ajror, gjatë së cilës mund të vërehet spin:

“Spin: Duhet t’i kushtojmë vëmendje të gjitha detajeve. Thjesht kërkojmë informacion të plotë për të gjithë procesin e përzgjedhjes, të cilin deri më sot nuk e kemi marrë nga kompania daneze. Sapo të marrim dokumentacionin e plotë, trajnimi i 8 kandidatëve të përzgjedhur sigurisht që do të kryhet në qendrën daneze. Nuk kemi dyshime për zbatimin e të gjitha procedurave, vetëm kërkojmë detaje për përzgjedhjen”

[Burimi: MKD.mk – Dikush dëshiron edhe kontrollorë të fluturimit…; Data – 09.11.2022]

“Spin… Ajo përzgjedhje, ajo listë, nuk mbështetet me argumente dhe të dhëna nga operatori ekonomik – kush dështoi, pse dështoi, me sa pikë nuk arriti të vazhdojë më tej… Ndoshta dikush që ka fituar pikë nuk është në mesin e atyre 8 kandidatëve dhe mund të padisë! Nuk është e vërtetë që ne do t’i paguajmë gjoba operatorit, por ai M-NAV-it. Kërkojmë zi në të bardh, dokument, se këta djem me të vërtetë e kaluan testin”

[SDK.mk – Do ta anulojnë konkursin…; data – 09.11.2022]

KundërspinFahrudin Hamidi, kryetar i Bordit të Drejtorëve të M-NAV AD, kompani që menaxhon dhe kontrollon trafikun ajror civil në Maqedoninë e V, me dy deklarata për mediat maqedonase po përpiqet të sigurojë opinionin se nuk ka asgjë kontestuese në vonesën e konfirmimit të përzgjedhjes së kandidatëve të rinj për kontrollorë të trafikut ajror, me kërkesën për përgjigje të detajuara se si janë gjetur 8 kandidatët në listën e renditjes për më të përshtatshmit për të vazhduar shkollimin dhe trajnimin e tyre. Por në fakt fjalët e tij në deklaratat e mësipërme tregojnë shtrembërim të së vërtetës dmth. spin.

I gjithë procesi i përzgjedhjes së kontrollorëve të rinj të ardhshëm të trafikut ajror mund të dështojë sepse shpallja për përzgjedhjen e kontrollorëve të rinj të ardhshëm përfundon 90 ditë nga shpallja dhe sipas informacioneve të disponueshme përfundon në fund të nëntorit – pohojnë burime nga kompania për mediat.

Sipas deklaratave të anëtarëve të organeve drejtuese në M-NAV (zëvendës drejtorëve, shefave, instruktorëve, ekspertëve, shefave të departamenteve…), të cilët kanë qenë pjesë e mbikëqyrjes së gjithë procesit të përzgjedhjes dhe të cilët këto ditë (09.11.2022) dorëzuan dorëheqjet e tyre nga funksionet mbikëqyrëse, procesi i përzgjedhjes dhe renditjes rregullisht ka përfunduar:

“Përzgjedhja ka përfunduar siç duhet dhe nuk ka asnjë arsye apo justifikim të vërtetë pse procesi i trajnimit nuk ka filluar ende. Kërkojmë nga menaxhmenti i M-NAV që urgjentisht të marrë vendim për fillimin e trajnimit të kandidatëve të përzgjedhur për kontrollorë të trafikut ajror sipas renditjes që ju është dorëzuar zyrtarisht si propozim nga komisioni për zbatimin e përzgjedhjes… Procesi është zhvilluar në mënyrë transparente dhe profesionale”, thuhet në letrën e tyre duke shpjeguar dorëheqjet e tyre, të cilat kushtëzohen me plotësimin e kërkesës së tyre.

Të punësuarit në M-NAV, për një pjesë të mediave pohojnë se në fakt bëhet fjalë për tentativë për të dështuar këtë konkurs, pasi gjatë procesit të përzgjedhjes lista është plotësuar dy herë nga ajo që ishte bërë fillimisht si përzgjedhje nga operatori danez, i cili është përzgjedhur në një tender me vlerë 300 mijë euro. Nga 270 kandidatët e regjistruar fillimisht, përzgjedhja u zvogëlua në 140 dhe ajo listë u plotësua me këmbënguljen e M-NAV në 166, për t’u reduktuar në fund në 12, nga të cilët 8 u renditën si më të mirët, pikërisht ashtu siç kërkohet edhe në konkursin e M-NAV në fund të korrikut.

Arsyet e këtyre shtesave gjatë procesit të përzgjedhjes dhe krijimit të mundësisë që i gjithë konkursi të dështojë, sipas pretendimeve të punonjësve të M-NAV, është se disa nga kandidatët kanë qenë fëmijë të mbështetur nga dy nga tre anëtarët e M-NAV. Bordi Drejtues i M-NAV-së, por pati edhe kandidatë të tjerë të mbështetur nga zyrtarë të lartë të partive politike. Pra, në renditjen e 8 më të mirëve të dërguar nga qendra, sipas informacioneve të punonjësve të M-NAV, janë edhe tre djemtë e dy anëtarëve të Bordit Drejtues dhe djali i zv.ministrit të Punëve të Brendshme, Nazim Bushi, i propozuar nga BDI në atë pozitë.

“Edhe pse në mesin e tetë më të mirëve janë edhe tre shqiptarë, fëmijë inteligjentë që treguan ndër rezultatet më të mira, megjithatë menaxhmenti i përbërë nga drejtorët: Fahrudin Hamidi, Migjen Selmani dhe Vlatko Krstevski, nuk u ndanë të kënaqur që ata nuk hynë në listën e partisë, si edhe as djali i Selmanit dhe dy djemtë e Krstevskit”, shkruan SDK.mk.

Testimi, i cili është unik dhe i përbërë nga Eurocontrol i quajtur Fis (FEAST), tregohet në vetë konkursin si një nga kushtet kryesore për përzgjedhje. Vetë kompania daneze është një qendër referimi për trajnimin e kontrollorëve dhe personelit tjetër në aviacionin civil, si dhe qendër që mundëson parapërzgjedhjen e kandidatëve, si në rastin e konkursit të M-NAV.

Një pjesë e kontrollorëve të trafikut ajror në punë. Foto: Video e printuar FB M-NAV(2021)

Drejtori i M-NAV dhe kryetar i Bordit të Drejtorëve, Fahrudin Hamidi, në një prononcim për portalin MKD.mk, pohon se “janë duke kërkuar vetëm dokumentacionin e plotë” se kush si i ka marrë pikët. Dhe vijon “sapo të marrim dokumentacionin e plotë, shkollimi i 8 kandidatëve të përzgjedhur sigurisht që do të kryhet në qendrën daneze”, për të përfunduar me “nuk kemi dyshime për procedurat”.

Kjo deklaratë e tij është kontradiktore, sepse me pjesën e dytë të deklaratës, ai në fakt vërteton se menaxhmenti i M-NAV, së paku formalisht, ka dyshime për procedurat, prandaj kërkon dokumentacion të detajuar për të 270 kandidatët. Ndoshta kanë të drejtë ta bëjnë këtë, por gjithsesi, për ta bërë më të qartë fotografinë, nuk ka logjikë, sepse vetë procedura e përzgjedhjes dhe e testimit në Danimarkë u mbikëqyr nga punonjës me përvojë të M-NAV, të cilët dje dhanë dorëheqje nga këto funksione.

“Ne morëm pjesë në të gjithë përzgjedhjen si vëzhgues, kështu që u përzgjodhën kandidatë vërtet cilësorë, siç ishin nga klasa e mëparshme. Përzgjedhja u bë duke përdorur mjetin (FEAST), i cili bën përzgjedhje të saktë. Por, dyshojmë se nuk janë përzgjedhur kandidatë të afërt me drejtues dhe zyrtarë të lartë politikë dhe tashmë kompania po përpiqet të ndryshojë të gjithë procesin, të vendosë kritere të reja përzgjedhjeje për përzgjedhje që të futen edhe ata. Me këtë do të dështojnë paratë e dhëna për të gjithë procesin, i cili u zhvillua në objektin e Fakultetit të Inxhinierisë Elektrike dhe Teknologjive Informative (FIETI), ndërsa është e mundur që të paguajmë gjoba” – tha Aleksandar Tasevski, kryetar i Sindikatës së Kontrollorëve të Trafikut Ajror, siç transmeton 360 Gradë.

Ky fakt, si dhe njoftimi i Qeverisë, kërkesa për përgjigje nga Bordi i Drejtorëve dhe Këshilli Mbikëqyrës i M-NAV që i kërkoi zëvendëskryeministrja për qeverisje të mirë Slavica Grkovska, si dhe njoftimi i mbrëmshëm nga M-NAV se puna do të përfundojë me kohë dhe se i kanë besuar operatorit danez – e gjithë kjo tregon se deklaratat e njeriut të parë të M-NAV janë spin. Sepse, para së gjithash, ai vetë pranon se ka pasur procedura që tregojnë dyshime të mundshme për renditjen e kryer nga operatori danez dhe e kontrolluar nga punonjësit e M-NAV, duke mos mohuar konkretisht arsyet e dhëna nga punonjësit e M-NAV, për nepotizëm dhe ndikimet partiake, që në fund të konstatojë (ritheksojë) se gjithçka është në rregull dhe garat dhe trajnimet do të zhvillohen në afate të rregullta.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button