Aktivitete mbresëlënëse nga projekti “Sfida për t’u lidhur” në Erasmus+

Çdo projekt në vetvete është një projekt i mirë, por ka disa projekte të shkëlqyera kur keni një partner të mrekullueshëm të përfshirë në të. Projekti “Sfida për t’u lidhur” është një projekt me një partner të shkëlqyer dhe për këtë arsye dëshirojmë të ndajmë disa mendime dhe shkurtimisht t’ju informojmë për të.

“Sfida për t’u lidhur” është një projekt Erasmus+ që u financua nga Komisioni Evropian dhe u miratua nga Agjencia Kombëtare Rumune. Ai ishte i përbërë nga 4 institucione të ndryshme nga Portugalia, Greqia, Maqedonia e Veriut dhe koordinatori nga Rumania. Partner nga Maqedonia e Veriut ishte Shkolla Fillore Komunale “Imri Elezi” nga Shkupi.

Ky projekt trajton një problem kryesor: Mungesën e përfshirjes së prindërve! Në kuadër të problemit kryesor kemi punuar për mungesën e aftësive për jetën, shkrim-leximin dhe dialogun efektiv për prindërit.

Objektivi i përgjithshëm i projektit ishte përmirësimi i përfshirjes së prindërve në mesin e prindërve me aftësi të ulëta nga institucionet partnere nëpërmjet ofrimit të edukatorëve për të rritur dhe aktiviteteve të trajnimit dhe të të mësuarit në fushat e komunikimit dhe shkrim-leximit familjar.

Falë këtij projekti madhështor ne patëm mundësinë të udhëtojmë, vizitojmë dhe mësojmë në 4 vende të ndryshme. Takimi i parë u zhvillua në Targu Jiu, një qytet i vogël në rajonin Oltenia në Rumani. Ishte takimi ynë i parë ku takuam partnerët dhe koordinatorin dhe vendosëm detyrat dhe detyrat për 2 vitet e ardhshme për zbatimin e projektit.

Aktiviteti i parë, fatkeqësisht për shkak të Covid19, mori pjesë online dhe ishte menduar të merrte pjesë në Portugali. Tema e këtij aktiviteti ishin modelet e përfshirjes së prindërve në vendet partnere, ku të gjitha vendet patën mundësinë të ndajnë idetë dhe metodat se si ata përfshijnë prindërit në edukimin e fëmijëve të tyre.

Aktiviteti i dytë u zhvillua në Rumani. Shkolla jonë u përfaqësua nga 5 mësues në këtë aktivitet. Tema kryesore e aktivitetit ishte ndërtimi i një komunikimi efektiv midis prindërve dhe shkollës/mësuesit.

Aktiviteti i tretë u zhvillua në Shkup. Ne pritëm partnerët tanë nga Rumania dhe Greqia, për fat të keq partneri ynë portugez nuk mundi të udhëtonte dhe u bashkua me ne online. Shkrim-leximi familjar në vendet partnere ishte tema që diskutuam në 5 ditë kur ata ishin në Shkup.

Pas aktivitetit të tretë patëm një aktivitet lokal që duhej ta zbatonim. “Zbatimi i programit të shkrim-leximit familjar” ishte aktiviteti që kemi realizuar në periudhën nëntor 2020 – janar 2021. Gjithashtu kemi planifikuar një Plan Veprimi për 2/3  vitet e  ardhshme për të zbatuar një program të ngjashëm në shkollë.

Aktiviteti i katërt u zhvillua në Greqi, Athinë. Shkolla jonë mori pjesë me 5 pjesëmarrës ku patën rastin të bisedojnë dhe të ndajnë idetë mbi temën: “Zhvillimi i Partneritetit Efektiv për Mbështetjen e Arsimit Vendor”.

Përsëri aktiviteti i fundit u zhvillua në Shkup. Këtë herë ne u fokusuam në 2 gjëra: Mungesa e aftësive jetësore të prindërve dhe dialogu efektiv i cili do t’i ndihmojë prindërit të përfshihen më shumë në procesin edukativ të fëmijëve të tyre.

Mësuesit jashtë shkollave patën mundësinë të udhëtojnë brenda dhe jashtë vendit me partnerë të papërmendur nga Portugalia, Greqia dhe Rumania dhe të trajnohen për temat që janë përgatitur nga institucionet pritëse.

Me këtë aktivitet të fundit ne e mbyllëm projektin dhe presim me padurim bashkëpunimin e ri me të njëjtat institucione falë përvojës së madhe të mëparshme që kemi pasur.

Shkolla Fillore Komunale “Imri Elezi”

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button