Reforma në arsim: Po flasim për digjitalizim, ndërsa shkollat ​​në rajonin e Ohrit kanë nga një tablet!

Digjitalizimi është një proces i shkëlqyer kur të gjithë nxënësit do të kishin tableta, kur çdo shkollë do të kishte internet. Arsimi gjithëpërfshirës kërkon trajnim të personelit dhe përgatitje infrastruktore në shkollat ​​në rajonin Ohër-Strugë. Këtë vit në shkollën e mesme të hotelierisë “Vanço Pitosheski” në Ohër për herë të parë janë 4 fëmijë me nevoja të veçanta. Sipas raportit të fundit të progresit të KE-së për Maqedoninë e Veriut, reformat në arsim janë të ngadalta, shkruan Vërtetëmatësi.

Gjithëpërfshirja dhe digjitalizimi i procesit arsimor janë pjesë e reformave në arsim që po zbatohen në vend, por përshtypja është se shkollat ​​dhe stafi mësimor në rajonin Ohër-Strugë nuk janë të gatshëm për një iniciativë të tillë.

Në Drejtorinë e Arsimit të Komunës së Ohrit thonë se do të punojnë për përmirësimin e kushteve në shkolla.

Procesi arsimor dhe mënyra e mësimdhënies paralelisht me përmirësimin e kushteve të mësimdhënies brenda institucioneve arsimore janë prioritet i rëndësishëm i vetëqeverisjes së re lokale. Nga ky aspekt, ne po bëjmë gjithçka që është në kompetencën tonë, tani dhe në formimin e programeve të punës për vitin 2022 për të ofruar kushte më të mira për procesin mësimor si për nxënësit ashtu edhe për pedagogët që kalojnë pjesën më të madhe të kohës brenda institucioneve arsimore.”, thotë për “Vërtetmatësin” kreu i Departamentit të Arsimit, Dimitar Spaseski.

PËRFSHIRJA DHE DIGJITALIZIMI

Në shkollën e mesme të hotelierisë “Vanço Pitosheski” në Ohër këtë vit për herë të parë ka 4 fëmijë me nevoja të veçanta. UNDP monitoron dhe zhvillon trajnime për arsimin gjithëpërfshirës në terren, por sipas profesorëve para së gjithash nevojiten kuadro të përgatitura dhe infrastrukturë në shkolla.

Jam absolutisht dakord që ata nxënës të jenë në klasa të përziera, por për këtë punë duhen edukatorë special. Ka fëmijë me autizëm, fëmijë me disleksi, me aftësi të kufizuara fizike, të shurdhër dhe të verbër, ndaj duhet të formohet ekipi gjithëpërfshirës i shkollës. Duhet një psikiatër, një sociolog, një logoped dhe pas kësaj ata fëmijë do të mund të përfshihen, ka nevojë për një plan të veçantë arsimor. Një fëmijë në karrocë nuk mund të vijë në shkollë, nuk ka shtegje, shkollat ​​nuk kanë tualete speciale apo ashensorë, nuk mund të shkojnë në kabinetin e katit të dytë. Kjo nuk është inkluzion, është përjashtim, thotë në një prononcim për “Vërtetmatësin”, Mr. Perço Bozhinoski, profesor në shkollën e mesme profesionale “Vanço Pitosheski” Ohër

Mr. Perço Bozhinoski, profesor në shkollën e mesme profesionale “Vanço Pitosheski” Ohër. Foto: Vërtetmatës

Digjitalizimi i procesit arsimor këtë vit realizohet në klasën e parë dhe të katërt, por as mësimdhënësit dhe as nxënësit nuk janë të gatshëm për këtë reformë, konsideron Bozhinoski.

“Jo të gjithë nxënësit kanë tableta, stafi pedagogjik nuk është i trajnuar për një proces të tillë arsimor. Nga ana tjetër prindërit e dinë që kopjojnë tekstet shkollore. Digjitalizimi është një proces i shkëlqyer kur të gjithë nxënësit kanë tableta, kur çdo shkollë ka internet, kur mësuesit, nxënësit dhe prindërit janë të trajnuar për të punuar në kompjuter. Realiteti është se ka prindër dhe mësues të brezit të vjetër që nuk janë shumë të mirë në teknologjinë e informacionit. Po flasim për digjitalizim, e kemi vetë një tabela inteligjente në shkollë, nuk ka internet”, thotë Bozhinoski për Vërtetmatësin.

PROGRAMI MËSIMOR

Sipas ligjit, komunat nuk kanë kompetencë për përcaktimin e planprogrameve dhe kjo është diçka për të cilën duhet të punohet seriozisht në të ardhmen, thonë nga Sektori për Arsim në Komunën e Ohrit.

Është një reformë për të cilën shteti duhet të punojë dhe duhet të përfshijë seriozisht komunat në krijimin e vetë kurrikulave. Gjithashtu, mjetet nga bllok grantet duhet të shoqërojnë kompetencat që marrin komunat, që të jenë proporcionale me ato kompetenca. “Për shkak se çdo vit ka problem serioz në funksionimin e komunës dhe fondet nga bllok grantet nuk janë të mjaftueshme për mbarëvajtjen normale të procesit arsimor dhe komuna duhet të ndajë shuma të konsiderueshme të mjeteve nga buxheti i saj për të siguruar program asrsimor cilësor”, tha kreu i Departamentit të Arsimit, Spaseski.

ÇFARË THONË PRINDËRIT?

Tekstet shkollore të mbushura me gabime dhe pasaktësi, të mbingarkuara me informacione të panevojshme, planprograme joadekuate, mungesë e mjeteve ndihmëse dhe mjeteve mësimore shkollore, kuadro të pamjaftueshme mësimore, janë vetëm disa nga problemet në arsim për të cilat ankohen qytetarët në rajonin e Ohrit dhe Strugës.

Material shumë i gjerë i papërshtatshëm për moshën e fëmijëve, tekste shumë të këqija në libra, stafi mësimor nuk është shumë profesional. Programet e vjetra ku çdo gjë mësohej në shkollë me mësuesit ishin më të mira, ndërdsa tani detytat bëhen në shtëpi, thonë prindërit në një sondazh të televizionit TVM.

Sipas kësaj ankete të realizuar në fillim të vitit shkollor, në të cilën kanë marrë pjesë 300 të anketuar nga Ohri dhe Struga, prindërit nuk janë të kënaqur me cilësinë e arsimit. Anketa tregon se 74% e qytetarëve të anketuar mendojnë se nuk ka arsim cilësor dhe vetëm 8% mendojnë se ka. Rreth 77% e të anketuarve mendojnë se reformat në procesin arsimor nuk e kanë përmirësuar cilësinë e arsimit, ndërsa vetëm 4 për qind mendojnë të kundërtën.

Qytetarët besojnë se është i nevojshëm trajnimi i mëtejshëm i stafit mësimdhënës, reforma në programin arsimor, por edhe përmirësimi i kushteve në shkolla.

RAPORTI i KE-së: TË PËRMIRËSOHET QASJA NË ARSIM CILËSOR PËR TË GJITHË

Sipas Raportit të Progresit të KE-së për Maqedoninë e Veriut, reformat në arsim janë të ngadalta. Paraqitja e synimeve dhe treguesve për strategjinë e arsimit gjithëpërfshirës 2018-2025 nuk po ecën me dinamikën e duhur, njejtë edhe zbatimi i sistemit adekuat të monitorimit. Rekomandimet e Raportit të vitit 2020 janë adresuar vetëm pjesërisht dhe mbeten të vlefshme.

Në vitin e ardhshëm, Maqedonia e Veriut duhet të jetë veçanërisht e përkushtuar për zbatimin e kornizës strategjike për arsimin, kryesisht qëllimet e arsimit parashkollor dhe reformës së arsimit dhe aftësimit profesional, përmirësimit të mbështetjes për trajnimin e mësuesve dhe zhvillimit profesional, dhe sigurimin e një procesi vlerësimi efekas, të përmirësojë qasen në arsim cilësor për të gjithë, veçanërisht fëmijët me aftësi të kufizuara dhe fëmijët romë, si dhe të rrisë kapacitetin te parashkollorët, thuhet në raport.

Vendi është mesatarisht i përgatitur, sistemi arsimor dhe progresi i reformave arsimore janë prekur thellësisht nga pandemia e Covid-19, pasi përpjekjet e qeverisë janë fokusuar kryesisht në krijimin e një mjedisi për mësimin në distancë, thuhet në raportin e Komisionit Evropian (KE) në Kapitullin 26, që del nga Raporti i Progresit për Maqedoninë në vitin 2020.

Si rezultat i pandemisë Covid-19, arsimi bazohet kryesisht në mësimin në distancë. Ministria e Arsimit ka miratuar protokolle dhe udhëzime të reja për përshtatjen e kurrikulave dhe mbështetjen e shkollave dhe stafit mësimdhënës në zbatimin e modelit të kombinuar të mësimdhënies. Një koncept i ri për zhvillimin e sistemit të mësimit në distancë në arsimin fillor dhe të mesëm u miratua në korrik të vitit 2020 dhe u zhvillua një platformë kombëtare për të mbështetur mësimin në distancë, thuhet në raportin e KE-së.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button