fbpx

RMV, kanë ardhur faturat për pagesën e reklamave zgjedhore

Zgjedhjet përfunduan, mandatet u ndanë. Tani radhën e kanë paratë, për të paguar faturat e propagandës zgjedhore. Sekondat e shtrenjta në televizion dhe numri i përsëritjeve të një baneri në portalet e internetit (që quhet përshtypje) për partitë parlamentare do të paguhen direkt nga buxheti, raporton Prizma, përcjell Portalb.mk.

Të premten, para nisjes së heshtjes zgjedhore për raundin e dytë, madje edhe të shtunën e 30 tetorit, gjatë heshtjes, mediat që reklamonin partitë dhe koalicionet për këto zgjedhje vendore ia dorëzuan shtetit “faturat” për arkëtim.

Kështu ka qenë edhe në ditët në vijim, pra më 1 nëntor, të nesërmen e votimit, kur selitë politike po vlonin për rezultatet e zgjedhjeve.

Edhe atëherë televizionet, portalet, radiot dhe gazetat i kanë dorëzuar raportet për arkëtim pranë autoriteteve.

Maksimumi 15 mijë euro për një portal apo gazetë

Kodi Zgjedhor parashikon që shuma që një portal apo gazetë mund të marrë nga një pjesëmarrës në procesin zgjedhor nuk mund të jetë më shumë se 15 mijë euro pa TVSH.

Në disa lista me kohë reklamimi të përllogaritur saktë, gjegjësisht përshtypje te portalet, personat përgjegjës në media e kanë informuar Komisionin Shtetëror të Zgjedhjeve dhe tre institucione të tjera se sa para kërkojnë nga shteti, për partitë që kanë reklamuar tek ta.

Këto janë dyzet portale, tridhjetë televizione dhe tridhjetë radio, gazeta dhe një grumbullues lajmesh.

Nga raportimet e deritanishme, BIRN ka përllogaritur se sa para do të derdhen jashtë buxhetit të shtetit për propagandën mediatike zgjedhore për zgjedhjet lokale. Shumat janë pa e përllogaritur tatimin mbi vlerën e shtuar.

Mbi 3.3 milionë euro për fushatën zgjedhore

Të dhënat janë nga raportet e deritanishme të publikuara të ESHR-së Ilustrimi: BIRN

Nga raportet e deritanishme të publikuara në ueb-faqja e Entit Shtetëror për Revizion, rezulton se propagandë mediatike zgjedhore ka pasur në më shumë se 100 media.

Mbi 290 media u ofruan palëve hapësirë ​​reklamuese, nga të cilat mbi 190 portale.

Por pjesëmarrësit e fushatës ishin të interesuar të reklamonin në një të tretën e tyre. Për ta deri më tani janë dorëzuar raporte të cilat “peshojnë” më shumë se 200 milionë denarë, ose rreth 3,3 milionë euro.

Nëse gjykojmë nga shifrat, partitë dhe koalicionet kanë vlerësuar se duhet të reklamohen më së shumti në televizion. Këtë e tregojnë të dhënat, sipas të cilave televizionet kombëtare dhe televizionet tjera satelitore, kabllore dhe lokale do të marrin mbi 2,8 milionë euro.

Portalet nga ana tjetër janë pak mbi 360 mijë euro, radiot mbi 140 mijë euro.

Kufijtë në listat e çmimeve

Çmimi mesatar për sekondë i hapësirës reklamuese në ditë, për tre periudha të ndryshme për televizionin dhe radion dhe çmimi i marrjes me qira të një gazete nuk duhet të kalojë koston totale mesatare të reklamimit për çdo transmetues të llogaritur veçmas në pesë ciklet e fundit zgjedhore.

Nga këto 3,3 milionë euro për reklama më shumë se 1,8 milionë euro i kanë shpenzuar dy partive më të mëdha LSDM dhe VMRO-DPMNE. Më së shumti, përkatësisht 950 mijë euro VMRO-DPMNE dhe mbi 900 mijë euro LSDM.

Në vend të tretë sipas parave të shpenzuara është BDI dhe në vend të katërt koalicioni Aleanca për Shqiptarët dhe Alternativa.

Shumë prapa tyre janë partitë më të vogla: Besa, E Majta, koalicioni DOM dhe LDP dhe PDSH. Të gjitha së bashku transmetojnë reklama, të cilat së bashku janë rreth 230 mijë euro.

Në disa media, partitë dhe koalicionet janë reklamuar jo vetëm në televizione, por edhe në ueb-faqet, ashtu që, p.sh., Kanal 5, në raporte i kanë përllogaritur sekondat e transmetuara në televizion, por edhe përshtypjet në portalin e medias.

Tek mediat më të mëdha, zërat me zbritje gjatë kohës së reklamimit zgjedhor janë zero, që do të thotë se mediat nuk kanë qenë të disponuara të bëjnë zbritje për partitë.

22 ditë reklama elektorale pa ndalesë

Televizionet ishin më tërheqës për reklamat e partive Foto: Pexels

Mbi dy milionë sekonda. Kaq kohë të gjitha partitë dhe koalicionet janë reklamuar në televizione dhe radio. Këto janë mediat ku janë transmetuar më së shumti videot e partive.

Kur kjo kohë përkthehet në ditë, atëherë është sikur vetëm reklamat të jenë të vazhdueshme për njëzet e dy ditë e gjysmë në një medium.

Afati i pagesës 30 ditë

Brenda 30 ditësh nga publikimi i rezultateve përfundimtare, KSHZ-ja duhet të paguajë shpenzimet për reklamat e publikuara politike me pagesë në media.

Të dhënat e deritanishme tregojnë se LSDM-ja në pushtet dhe opozita VMRO-DPMNE janë reklamuar më së shumti në televizione dhe radio.

Kohën e mbetur e ndajnë Aleanca dhe Alternativa, integristët e Ali Ahmetit dhe partitë e tjera.

Ndërkaq, Enti Shtetëror i Revizionit i përkujtuar mediave që nuk i kanë dorëzuar raportet që ta bëjnë këtë brenda afatit ligjor.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shiko edhe
Close
Back to top button