fbpx

Si të mbroheni nga shitësit e paskrupullt në internet: Ankesat nga klientët e mashtruar janë të përditshme

Që nga fillimi i pandemisë kovid-19, tregtia elektronike është rritur në mënyrë dramatike. Të mbyllur në shtëpitë e tyre, konsumatorët zgjodhën një mundësi blerjeje të sigurt që nuk i rrezikonte ata nga infeksioni dhe filluan të blejnë më shumë onlajn.

Këtë e dëshmojnë statistikat e Bankës Popullore në raportet për lëvizjet në operacionet e pagesave, ku thuhet se në kushtet e imponuara nga pandemia, si qytetarët ashtu edhe kompanitë në vendin tonë gjithnjë e më shumë pagesave në qarkullimin e brendshëm e realizonin onlajn duke i përdorur kartat e pagesave dhe transfertat kreditore elektronike, transmeton Meta.mk .

Megjithatë, transaksione të tilla kryhen me kompanitë që janë të regjistruara dhe ku mbrohen të drejtat e blerësve. Gjegjësisht, nëse shfaqet ndonjë problem, blerësi ka të drejtë të zëvendësojë ose të kthejë atë që është paguar, ose të kontaktojë Inspektoratin Shtetëror të Tregut duke paraqitur faturën fiskale.

Megjithatë, ka një sërë e-dyqanesh që nuk janë të regjistruar si persona juridikë, të cilët i reklamojnë produktet e tyre dhe i shesin në rrjetet sociale. Ata e bënë dorëzimin me postë të shpejtë dhe në momentin e dorëzimit kërkojnë të paguhen me para në dorë. Gjithçka është në shitje, gjithçka që duhet të bëni është të hapni Facebook ose Instagram, të kërkoni atë që dëshironi të blini dhe në anën tjetër të internetit, shitësi premton se do ta dorëzojë kërkesën brenda dy ose tre ditësh pune.

Për hir të vërtetës, në oqeanin e e-shitësve ka edhe të ndërgjegjshëm. Por Facebook-u është i vërshuar me ankesa dhe zemërim nga klientët e mashtruar. Ka aq shumë prej tyre sa mjafton të hapësh një grup në Facebook“Muri i mashtrimeve dhe pyetjeve për përvojat e dyqaneve në internet !!!”për të parë se çfarë lloj mashtrimesh bëhet fjalë. Shumë nuk marrin atë që kanë porositur, shpesh marrin të njëjtin model por një ngjyrë të ndryshme. Dhe ka raste kur në dërgesën që mund ta hapnin vetëm pasi të paguanin, panë që shitësi ka dërguar diçka që nuk e kanë porositur fare. Pas zhgënjimit, ata përpiqen të zëvendësojnë produktin që kanë marrë me atë që kanë porositur në të vërtetë, por në vend që t’u shërbejnë, tregtarët elektronikë shpesh i bllokojnë në faqet e tyre në Facebook.

Meta.mk kontaktoi disa shërbime të postës së shpejtë që dërgojnë në e-shop. Disa prej tyre shpjegojnë se nuk kanë asnjë përgjegjësi për atë që dorëzojnë dhe nëse blerësi dëshiron të kontrollojë se çfarë ka në dërgesë, atëherë duhet të paguajë të paktën shërbimin e ngarkesave paraprakisht. Por ata u bëjnë thirrje konsumatorëve të kontrollojnë nga cilat faqe në Facebook blejnë përpara se të porosisin ndonjë gjë.

Ligji për tregti elektronike, i miratuar nga Ministria e Ekonomisë, i rregullon shërbimet e shoqërisë së informacionit në lidhje me tregtinë elektronike, përgjegjësitë e ofruesve të shërbimeve të shoqërisë së informacionit, komunikimin komercial dhe rregullat që kanë të bëjnë me lidhjen e kontratave në formë elektronike.

Në rastin e tregtisë elektronike, në pajtim me ligjin, ofruesi i shërbimeve në Republikën e Maqedonisë është i detyruar të veprojë dhe të ofrojë shërbime në pajtim me ligjet dhe rregulloret tjera të Republikës së Maqedonisë.

Nga Ministria e Ekonomisë për Meta.mk thanë se pas ankesës nga një konsumator për një produkt të blerë nga një person juridik i paregjistruar, përkatësisht produkt i blerë në rrjetet sociale Facebook dhe Instagram pa llogari fiskale dhe pa dëshmi të transaksionit, artikulli përcillet në Ministrinë e Punëve të Brendshme. Atje lidhur me mashtrimet e e-shitësve vepron Njësia e Krimit Ekonomik dhe Kompjuterik .

“Ministria e Ekonomisë, në përputhje me Ligjin për Konsumatorë dhe Programin për mbrojtjen e konsumatorëve në bashkëpunim me OJQ-të, këshillon konsumatorët në Republikën e Maqedonisë së Veriut që të shmangin këtë mënyrë të blerjes së çfarëdo produkti sepse kjo është mënyra më e pasigurt për konsumatorin. mashtrim që “nuk do të marrë produktin e dëshiruar dhe nga ana tjetër ka mundësi që ai produkt të mos jetë produkt i sigurt për çfarëdo përdorimi”, apelojnë autoritetet.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button