Fondacioni Metamorfozis promovoi pesë grupe të reja komunikimi për informim të saktë dhe të shpejtë

Fondacioni Metamorphosis sot, përmes një ngjarje online, prezantoi grupet të sapo krijuara në platformat e komunikimit WhatsApp dhe Viber, të destinuara për gazetarët dhe publikun e gjerë, njofton Portalb.mk.

Siç vuri në dukje Goran Rizaov, moderatori i ngjarjes, përmes grupeve WhatsApp të destinuara për gazetarë, ata do të jenë në gjendje të bëjnë pyetje zyrtare autoriteteve qeveritare dhe të marrin përgjigje të shpejtë zyrtare për 4 tema: Covid-19, Regjistrimi, Mjedisi dhe Integrimet.

Në Viber është hapur grup për publikun për vendosjen e informacionit të verifikuar nën emrin DE FACTO, ku vendosen analiza të dezinformatave më të përhapura që janë ekspozuar nga platforma “Vërtetmatës”.

Në diskutimin që ishte pjesë integrale e aktivitetit, folësit i kushtuan vëmendjen më të madhe përhapjes së dezinformatave, por edhe nevojës për një transparencë më të madhe të qeverisë në nivel qendror dhe lokal.

Sipas Marjan Zabrçanec, Koordinator Kombëtar për Komunikimet Strategjike dhe për zbatimin e strategjisë së komunikimit të Qeverisë, përgjegjësia për informimin ose trajtimin e duhur të dezinformatave nuk është vetëm e gazetarëve, por se këtij fenomeni duhet t’i qasemi siç bëhet tani, me aktivitete të vazhdueshme si të qeverisë ashtu edhe të gazetarëve dhe organizatave joqeveritare.

Ai tha se Qeveria është e përkushtuar për transparencë aktive dhe në këtë kontekst, edhe pse ka mangësi, ka ende shumë shembuj pozitivë dhe apeloi në trendin që të ndjekin autoritetet lokale, përkatësisht komunat.

“Kur keni transparencë aktive dhe ofroni fakte dhe informacione, atëherë është më e vështirë për dezinformatorët të vendosin përmbajtjen e tyre. Të gjithë ne si palë të interesuara, si qeveria ashtu edhe OJQ-të, kemi burimet për të rritur ndërgjegjësimin publik, për të nxitur të menduarit kritik dhe shkrim -leximin dixhital. Duhet të punojmë në mënyrë aktive për edukimin mediatik, për të rritur kapacitetin demokratik të publikut të gjerë, për të inicuar dyshime në gjithçka që është thënë, për të kërkuar shqyrtim.” theksoi ai.

Sipas Bardhyl Jasharit, drejtor ekzekutiv i Fondacionit Metamorfozis, edhe pse po punohet në këtë plan, nuk po punohet sa duhet në luftën kundër dezinformatave që përhapen kryesisht përmes rrjeteve sociale.

“Gazetarët duhet të ndjekin rreptësisht standardet profesionale dhe të punojnë sipas kodit të SHGM -së dhe të ndjekin rekomandimet e Këshillit të Etikës. OJQ -të duhet të punojnë në edukimin e qytetarëve në mënyrë që ata të përdorin rrjetet sociale më me kompetencë dhe përgjegjësi dhe të konsumojnë përmbajtjet. Ne në Metamorphosis e konsiderojmë si jashtëzakonisht të rëndësishme të punojmë në shkrim -leximin mediatik.” tha Jashari.

Ai beson se nuk është e mundur të shtypen të gjithë aktorët që përhapin dezinformata, dhe kjo është kryesisht për shkak të natyrës demokratike të internetit, e cila abuzohet nga ata aktorë.

“Por nëse secili prej nesh punon dhe bashkëpunon, kemi shanse për sukses.” shtoi Jashari.

Katerina Sinadinovska, kryetare e Bordit Menaxhues të Këshillit të Etikës në Media të Maqedonisë, tha se një nga gjërat kryesore në luftën kundër dezinformatave është që gazetarët të mos spekulojnë dhe citojnë burimet e dyshimta dhe të pa verifikuara.

“Për gazetarët, nëse informacioni përpunohet siç duhet, shanset për të dalë dezinformata janë të vogla. Dhe kur të publikohet diçka, disa informacione të paverifikuara, duhet të pyesni veten nëse ajo që do të publikohet do të ndihmojë interesin publik.” tha Sinadinovska.

Ajo theksoi se mënyra se si agjencitë e marketingut shpërndajnë para bazuar në numrin në vizita (klikime), një pjesë të madhe të mediave i kthen në sensacionalistë.

LEXO: Metamorfozis do të promovojë dy kanale të reja për “luftë kundër dezinformatave”

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button