RMV, çdo nxënës nga shtatori duhet të zgjedhë nëse do të mësojë në klasë apo nga shtëpia, paralajmëroi Paviçeviq

Rreth një muaj më parë, gjimnazisti Luka Paviçevciq u zgjodh kryetar i ri i Unionit të nxënësve të shkollave të mesme, duke zëvendësuar Blendi Hodain. Në këtë intervistë për Meta.mk biseduam me Lukën për problemet kryesore me të cilat përballen nxënësit e shkollave të mesme dhe se si ato duhet të zgjidhen.

Prej para pak kohësh je i pari i Unionit. Cili do të jetë fokusi i punës tënde?

Paviçevciq: Do të doja që  në mandatin tim dy-vjeçar plotësisht ta zbatoj programin tim. Për këtë do të ndihmojë ekipi im, i përbërë nga 8 persona të fortë dhe unikë. Programi përbëhet nga 7 pika. Dy prej tyre janë prioritare. Në fakt, tashmë kemi filluar të punojmë për to – kthimin e nxënësve në bankat shkollore dhe organizimin e nxënësve të shkollave të mesme. Emërues i përbashkët i të gjitha 7 propozimeve është përmirësimi i mirëqenies së nxënësve të shkollave të mesme nëpërmjet përmirësimit të arsimit. Një nga parullat e fushatës është “We Need An Education” (Na nevojitet arsim), që është një lojë me fjalë me vargjet e famshme të grupit Pink Floyd. Pikërisht ashtu – kemi nevojë për arsim cilësor.

Një nga gjërat për të cilat angazhohen është që nga shtatori të keni mësim kombinuara. Për çfarë bëhet fjalë?

Paviçeviq: Nuk duhet të lejojmë që situata e vitit të kaluar të përsëritet, kur shteti nuk kishte plan se çfarë të bënte me nxënësit. Duhet ta shfrytëzojmë këtë verë për të zhvilluar protokolle me tregues të qartë në mënyrë që shkollat ​​të vendosin se cilin model të mësimdhënies do ta ndjekin. Duhet të vendoset një shkallë që do të marrë parasysh numrin e rasteve të reja me kovid-19 dhe do të sigurojë një kornizë për tre modelet e mësimdhënies: mësimi në distancë, i kombinuar dhe me prani fizike. Mësimdhënia e kombinuar do të thotë që çdo nxënës ka të drejtë të zgjedhë midis edukimit fizik dhe mësimit në distancë. Ata që do të deklarohen për mësimdhënie në shkollë do të ndahen në dy grupe që do të ndërrohen çdo javë – një javë në internet, një javë në shkollë. Qëllimi është që të kemi proces arsimor cilësor në një kohë pandemike që do të mbrojë shëndetin e nxënësve dhe mësuesve. Edhe pse numri i rasteve të reja është i vogël tani,duhet të parashikojmë situatën në vjeshtë.

Si është organizimi i nxënësve të shkollave të mesme tani? Çfarë i mungon?

Paviçeviq: Organizimi i nxënësve shkollave të mesme nënkupton pjesëmarrjen e nxënësve të shkollave të mesme në proceset e vendimmarrjes që i prekin ata. Organizimi i nxënësve të shkollave të mesme është diçka si një sindikatë e nxënësve të shkollave të mesme. Ai përbëhet nga katër nivele: në nivel klase, shkolle, rajonal dhe kombëtar. Për shembull, Unioni i nxënësve të shkollave të mesme është organi përfaqësues kombëtar i nxënësve të shkollave të mesme. Shumë të rëndësishme janë edhe komunitetet e nxënësve si pikë e drejtpërdrejtë e kontaktit midis Unionit dhe nxënësve të shkollave të mesme. Komuniteti i nxënësve përbëhet nga kryetarët e klasave në një shkollë. Situata aktuale është e keqe sepse komunitetet e nxënësve nuk përmenden në Ligjin për Arsimin e mesëm. Formimi i tyre është produkt i vullnetit të secilës shkollë individualisht sepse nuk ka asnjë legjislacion për to. Në shumë shkolla, komunitetet e nxënësve nuk zgjidhen në mënyrë demokratike, gjë që zvogëlon legjitimitetin e tyre.

Çfarë do të kërkosh për të ndryshuar në lidhje me komunitetet e nxënësve në shkolla?

Paviçeviq: Komunitetet nxënësve duhet të përfshihen në Ligj, nëse duam që komunitetet të jenë demokratike dhe legjitime. Modeli aktual është një mbetje e sistemit komunist dhe si i tillë është jashtëzakonisht burokratik. Pse është e nevojshme që një klasë të ketë një president, nënkryetar dhe sekretar nëse klasa ka vetëm 20 nxënës? Duhet të dalim nga prangat mendore të procesverbaleve të gjata, modeleve të ngurta dhe fjalorit plot terme teknike. Unioni beson se posti i “nënkryetarit” duhet të hiqet dhe titulli “kryetar” të riemërtohet. Ky pozicion duhet të quhet “përfaqësues”. E rëndësishme është edhe mënyra e zgjedhjes së presidentit të komunitetit të nxënësve, gjegjësisht, lideri i shkollës. Tani përzgjedhjen e bëjnë vetëm kryetarët e klasave – një grup shumë i vogël i nxënësve. Për të rritur demokracinë e organeve të tilla, unë besoj se kryetarët e komuniteteve shkollore duhet të zgjidhen drejtpërdrejt nga të gjithë nxënësit në shkollë.

Përse është e rëndësishme të kemi “përfaqësues të klasave” sesa “presidentë të klasave”?

Paviçevciq: Le të mendojmë pak se si (ka funksionuar) funksionon sistemi. Kemi një kryetar të këtij organi dhe kryetar të atij komisioni. Kemi kryetar të një grupi punues dhe një kryetar të disa komisioneve në komisione. Nxënësit e shkollave të mesme si pararendës të ndryshimeve dhe si të rinj fleksibël nuk duhet të rëndohen nga nocione të tilla burokratike. Arsyeja e dytë është psikologjike. Fjala “kryetar” krijon një perceptim të epërsisë dhe autonomisë në imponimin e vullnetit të tij personal. Në të drejtën parlamentare, kjo quhet “mandat i lirë” që lejon dikë të kryejë detyrat e tij sipas bindjeve të tij. Por ky nuk është qëllimi i “përfaqësuesit të klasës”. Ai/ajo duhet të përfaqësojë pikëpamjet e klasës, jo ato personale. Arsyeja e dytë është psikologjike. Fjala “kryetar” krijon një perceptim të epërsisë dhe të gjithë nxënësit në klasë duhet të këshillohen para se të merren vendime, ndërsa përfaqësuesit duhet të ndjekin udhëzimet e tyre. Ky quhet mandat imperativ. Kjo është arsyeja për të cilën vetë titulli “përfaqësues” do t’i kujtojë nxënësit që janë zgjedhur në këto pozicione se detyra e tyre është të përfaqësojnë mendimin e të gjithë klasës. Vlerat demokratike ushqehen që në moshë të vogël.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button