Ekspertët me taktika se si të motivojnë për vaksinimin

Megjithëse gjithnjë e më shumë njerëz po vaksinohen ose tashmë janë imunizuar, disa njerëz kanë pohuar se nuk duan t’i bashkohen shumicës, edhe pasi në disa vende shteti ofron shpërblime, madje edhe miliona dollarë, por edhe birra falas, shkruan Panacea.mk.

Ekspertët në Angli po përpiqen të gjejnë një mënyrë për të kapërcyer pavendosmërinë e njerëzve, kështu që ata këshillojnë mjekët dhe spitalet të përdorin këshilla të cilat quhen “5C” në anglisht, të cilat mund t’ju ndihmojnë të merrni vendimin e duhur.

Dr. Mohammad Razai nga Londra beson se kjo qasje mund të ndihmojë:

“Bëhet fjalë për një pyetësor që mjeku duhet t’ia paraqesë pacientit në mënyrë që të identifikojë paqartësitë dhe të shpjegojë më tej mendimin e tij profesional”, shtoi ai.

JA ÇFARË DUHET TË PËRMBAJË PYETËSORI “5C”

BESIM
Është e nevojshme të fillohet me këtë çështje në mënyrë që njerëzit të fitojnë besim në sigurinë dhe efikasitetin e vaksinave. Raportet e fundit të vaksinës AstraZeneka dhe Johnson & Johnson mund të jenë shkak i mosbesimit të krijuar.

KOMFORT
Razai dhe kolegët e tij e përcaktojnë rezistencën e vaksinës si vonesë e pranimit ose refuzimit të mbrojtjes, pavarësisht nga disponueshmëria e vaksinave. Disa theksojnë se arsyeja e këtij qëndrimi dhe mendimi është se personi nuk do të ketë formë të rëndë të sëmundjes ose se do të shmangë me sukses infeksionin, por veçanërisht vlen për të rinjtë dhe njerëzit me status më të ulët ekonomik. Duke qenë se vaksina tani është duke u shpallur për fëmijët, është e rëndësishme të diskutohet ky qëndrim.

EFIKASITETI
Nëse vaksina ofrohet në mënyrë të përshtatshme, rezistenca ndaj saj mund të zhduket. E rëndësishme është të ofrohet mbrojtje në vende të arritshme dhe në një mjedis të rehatshëm. Shembull është vaksina e gripit, e cila mund të merret në shkolla në Shtetet e Bashkuara, e cila ka rritur numrin e njerëzve të vaksinuar. Një studim zbuloi se më shumë njerëz iu drejtuan vaksinimit kur ofrohej në shtëpitë e shëndetit dhe barnatore.

KOMUNIKIMI
Kjo strategji përfshin komunikimin që sqaron gjërat e paqarta. Razai vëren se komunikimi i njëanshëm, pa përfshirjen e individit në dialog, sigurisht nuk do të ndihmojë askënd të besojë në vaksinën. “E rëndësishme është të kemi dialog dhe të dëgjojmë se çfarë e shqetëson atë person”, shtoi ai. Informacioni i pasaktë ose informacioni i keqinterpretuar mund të shtojë më shumë ankth në të gjithë këtë situatë.

KONTEKST
Rregulli i pestë është vendosja e gjithçkaje në kontekst. Razai tregon se faktorë të tillë si profesioni dhe statusi socio-ekonomik shpesh neglizhohen kur kërkohet vaksinimi. Termat që përshkruajnë punësimin ose garën e dikujt në kontekstin e vaksinimit nuk janë një qasje e mirë dhe duhet të merren parasysh. Shumica e testeve të pranimit të vaksinave kryhen në vendet e pasura, duke rezultuar në më pak strategji për njerëzit me të ardhura më të ulta.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button