RMV, 62% e mësuesve e kanë zhvilluar mësimin onlajn nga shtëpia me kompjuterët e tyre, sipas anketës së LEAD dhe Konrad Adenauer

Më shumë se gjysma, ose 62 % e mësuesve e kanë zhvilluar onlajn mësimin në internet nga shtëpia me kompjuterët e tyre. Me këtë sfidë janë përballur edhe nxënësit, 21% nuk ​​kanë pas lidhje të qëndrueshme në internet, kurse 4% nuk ​​kanë pas pajisje për ndjekje të mësimit. Këtë e ka treguar analiza e hulumtimit të Shoqatës së liderëve për edukim, aktivizëm dhe zhvillim (LEAD) dhe Fondacionit Konrad Adenauer ku u përfshinë 763 nxënës të shkollave të mesme dhe 390 mësimdhënës nga të tetë rajonet statistikore në Republikën e Maqedonisë së Veriut në sasi dhe qasja cilësore me pyetësorët dhe pyetësorët e sondazhit. intervistat e kryera në periudhën nga 25 dhjetor 2020 deri më 15 janar 2021 me fokus në semestrin e parë në vitin akademik 2020/2021, raporton Meta, përcjell Portalb.mk.

Rreth 36 % e nxënësve e vlerësuan mësimin në distancë si të shkëlqyeshëm ose shumë të mirë. Sidoqoftë, mësuesit mendojnë se mënyra e shkurtimit të programeve u bë shpejt dhe me  vonesë, gjegjësisht në fund të shtatorit para fillimit të vitit shkollor, gjë që  la pak hapësirë ​​për përshtatjen e tyre, kurse ata nuk janë të kënaqur as  me mënyrën se si ishte realizuar ajo gjë.

“Ata i shkurtuan programet mësimore, por ne pritëm shumë për t’i shkurtuar ato. Ata rekomanduan tema mësimore, por nuk kishte fare shkurtim të njësive mësimore. Për shembull, nëse më parë tema ishte 8 orë, me zvogëlimin ishte 6 orë”, tha një mësimdhënës 35-vjeçar.

Sa i përket mjeteve, 67 % e onlajn mësimit u krye duke përdorur platformën Microsoft Teams, ndërsa një përqindje e konsiderueshme, 22 %, ende po dërgon detyra dhe prezantime. Vetëm 9 % e rasteve përdorën Platformën Kombëtare, dhe një përqindje e vogël, 2 %, përbënin përdorimin e platformave tjera.

“Platforma kombëtare është përdorur shumë pak për të mbajtur orë mësimore. Çelësi në këtë periudhë është që Ministria e arsimit dhe shkencës filloi me zhvillimin e Platformës së re kombëtare për mësim në distancë përmes së cilës duhej të ishte mundësuar që të zhvillohej i gjithë procesi arsimor” thonë nga LEAD.

Ndër të tjera, analiza tregon gjithashtu se zhvillimi i orëve në internet nuk ishte plotësisht i sigurt. Njëzet % e nxënësve thanë se ka ndodhur që njerëzit që nuk janë pjesë e klasës të përfshihen dhe të jenë pjesë e orëve të tjera, ndërsa 22 % e nxënësve gjithashtu ndihen të pasigurt gjatë mësimit në distancë dhe orëve.

“Nuk jam i sigurt, sepse kur të ndizen kamerat, nga ana tjetër, dikush mund të bëjë fotografi dhe pastaj të tallen me ne në grupet e tyre private. Profesorët shpesh nuk kërkojnë kamera, por gjithsesi mund të abuzohet” tha një nxënës i vitit të dytë të shkollës së mesme.

Kur bëhet fjalë për aktivitete jashtëshkollore, ato kanë qenë të pakta, siç dëshmohet nga përqindja e lartë prej 66 % e nxënësve që nuk janë përfshirë në asnjë aktivitet jashtë mësimit të rregullt.

Përveç kësaj, hulumtimi tregon se vlerësimi dhe fidbeku janë ende një pikë e dobët në arsimin e mesëm. Pothuajse nuk ka shkolla që kryejnë vlerësime të strukturuara dhe ka një numër të madh të nxënësve të cilëve nuk u është kërkuar kurrë mendimi i tyre.

Hulumtimi i plotë mund të lexohet në këtë link.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button