RMV, rezultati i dobët i nxënësve në gara ndërkombëtare është arsye për konceptin e ri, vlerësoi ministrja Carovska

Koncepti i ri për arsimin fillor i propozuar nga ministrja e arsimit dhe shkencës në RMV, Milla Carovska, ka arsyetuar nismën e saj me rezultatet e dobëta të nxënësve në gara ndërkombëtare dhe me arsye tjera, transmeton Portalb.mk.

“Rezultatet e dobëta të nxënësve nga RMV-ja në garat ndërkombëtare, kritikat për cilësinë e përmbajtjes së librave, por edhe reagimet e shpeshta nga arsimtarët janë treguesit themelor për ndryshime të shpejta dhe të mëdha në arsim dhe pikërisht kjo e nxiti përpunimin e Konceptit të ri për arsimin fillor”, deklaroi Carovska.

Ministrja theksoi se OSBE dhe UNICEF kanë vërejtur se nxënësi në RMV zhvillojnë rreth 900 orë më pak mësim. Ajo vlerësoi se çdo ditë në të cilin nxënësit mësojnë në libra jocilësor, duke ndjekur programe arsimore joadekuate, do të sjellin pasoja të mëdha në gjeneratat e reja.

“Së pari, asnjë mësimdhënës nuk do të humb vendin e punës. Së dyti, presim nga institucionet e arsimit të lartë të vazhdojnë me krijimin e kuadrit të ri, pasi me konceptin e ri për arsimin fillor presim që numri i kuadrit të kërkuar të rritet, në çdo discipline shkencore”, premtoi Carovska.

Qeveria në seancën e 32-të vendosi që të fillojë një debat për Konceptin e ri, ku do të përfshihen MASH-I, Biroja për zhvillimin e Arsimit, mësimdhënësit, nxënësit dhe prindërit e tyre.

Ndryshe, rezultatet e testimit TIMSS të realizuar në vitin 2019 në 58 vende, kanë treguar që nxënësit e Maqedonisë së Veriut renditen në vendin e 51-të në shkencat natyrore, derisa në matematikë në vendin e 45-të.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button