RMV, protokollet arsimor në kohën e pandemisë nuk janë ende përfundimtare

Secila shkollë të organizojë orë mësimi sipas kushteve dhe mundësive është një nga propozimet e Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës për vitin e ri shkollor në kohë të pandemisë. Komisioni për Sëmundje Infektive propozon çdo fëmijë të ulet vetëm në një bankë shkollore dhe mbajtjen e detyrueshme të maskës, shkruan REL, njofton Portalb.mk

Maska për fytyrë, higjiena e rregullt e duarve dhe çdo fëmijë të ulet vetëm në tavolinën e shkollës, janë rekomandimet kryesore të Komisionit për Mbrojtjen nga Sëmundjet Infektive për protokollet e vitit të ri shkollor.

Por, si do të duket viti shkollor për të gjithë fëmijët dhe se a do të jetë i njëjtë për të gjitha komunat, nuk e dinë as fëmijët, as prindërit, as mësuesit. Sipas informacioneve të fundit, negociatat midis Ministrisë së Arsimit dhe Komisionit për Mbrojtjen nga Sëmundjet Infektive janë ende në vazhdim.

Vetëm tre javë para fillimit zyrtar të vitit shkollor, mësuesit nuk njihen dhe as nuk janë të përfshirë në krijimin e protokolleve, thotë kryetari i sindikatës arsimore Jakim Nedelkov për REL. Ai deklaroi se deri dje, mësuesit nuk u dëgjuan ose u pyetën se cilat ishin sugjerimet e tyre për zbatim më të mirë të mësimdhënies. Siç thotë ai, letra modeste që kanë marrë dje, duket si një kërkesë zyrtare për mendim.

Ai theksoi se në nivelin e SASH-ut nuk diskutuan për protokollet e propozuara të Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës për vitin shkollor gjatë pandemisë, kështu që asnjë propozim zyrtar nuk u është paraqitur atyre, dhe ata morën informacionin si prindërit e tyre, përmes mediave.

Nedelkov shton se pozicioni i tij personal është se disa nga propozimet që janë botuar janë të mira, por duhet të përfundohen sepse ato mund të jenë të pa zbatueshme në disa komuna.

“Jam dakord me mundësinë e uljes së numrit të fëmijëve në klasa, kudo që ka një numër të madh të fëmijëve, por duke marrë parasysh fondin e klasave të mësuesve. Për shembull, nëse një mësues realizon një program në një klasë dhe ajo klasë është e ndarë në dy grupe, kjo do të thotë që puna e tij do të dyfishohet, do të thotë që nëse ai kishte 20 orë mësimdhënie në javë, me këtë parim do të ketë 40 orë mësimdhënie në javë, ” shpjegon Nedelkov.

Është pothuajse e sigurt që shkollat ​​në vend, ku numri i fëmijëve është shumë i vogël, do të kenë orë të rregullta me frekuentim të përditshëm në shkollë, e vetmja gjë për të cilën duhet të bien dakord është se si do të punojnë ato shkolla ku ka një numër të madh të fëmijëve në klasa.

Ai shton se gjëja e dytë e mirë që ai lexoi në media është se çdo komunë dhe shkollë duhet të ndjekin politikën e vet në lidhje me organizimin e mësimdhënies, sepse jo çdo komunë ka një numër të madh të rasteve aktive të Covid-19, që do të thotë se shkollat në ato zona mund të funksiononin normalisht.

Drejtori i Qendrës për Shëndet Publik, i cili është anëtar i Komisionit për Mbrojtjen nga Sëmundjet Infektive, Dr. Aleksandar Stojanov, është kategorik në atë se duhet të ketë klasa dhe se fëmijët duhet të kthehen në shkollë, duke pranuar masat e përgjithshme, maskat, distancën dhe higjienën.

“Ata duhet të arsimohen, si do të dashurohen nëse nuk shkojnë në shkollë, jeta duhet të rrjedhë, e njëjta gjë vlen edhe për kopshtet dhe shkollat. Ekzistojnë disa skenarë, një është për shembull në pjesën lindore të vendit ku ka klasa me një numër prej 10 fëmijësh në një klasë, dhe nuk ka asnjë problem të bësh një distancë dhe të mbarosh punën pa dhimbje. “Por në tre komuna ka 35 fëmijë në një klasë, kështu që këtu konsiderohen disa variante që do të varen nga kushtet në shkolla”, tha Stojanov.

Nga ana tjetër, problemet hapësinore mund të shfaqen në shkolla të caktuara, të cilat nuk mund të përmbushin rekomandimin “një nxënës në tavolinë”, thotë Nedelkov.

Ai gjithashtu propozon që në vend të maskave mbrojtëse, stafi mësimdhënës të vishë vizorë, të cilat, ai beson, janë pjesërisht më të thjeshtë dhe më të lehtë për t’u përdorur.

Ministria e Arsimit ka propozuar disa skenarë për procesin mësimor. Për shembull, për të zbatuar programe të shkurtuara, për të shkurtuar vitin shkollor, për të zvogëluar numrin e nxënësve në klasa, për të punuar në ndërrime dhe për të realizuar mësimin në distancë. Këto propozime janë diskutuar intensivisht nga anëtarët e Komisionit për sëmundje infektive në dy ditët e kaluara.

Vendimi përfundimtar se si do të fillojë viti i ri shkollor 2020-21 do të shpallet më së voni deri më 10 gusht, njoftoi Zëvendës Ministrja e Arsimit Elizabeta Naumovska para festës së Ilindenit. Versioni përfundimtar më pas duhet të kalohet në një seancë qeveritare, dhe siç tha ajo, shpreson që deri të premten versioni i miratuar do të dërgohet në shkolla për t’u përgatitur dhe rregulluar sipas kushteve të tyre, dhe në 10 gusht do të paraqitet edhe për publikun.

Kombet e Bashkuara kanë paralajmëruar një përkeqësim të arsimit në të gjithë botën. Për shkak të pandemisë Covid-19, shkollat ​​janë mbyllur në më shumë se 160 vende. Sipas Sekretarit të Përgjithshëm Antonio Guterres, masa ka prishur procesin e arsimit si kurrë më parë.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button