Përafrimi i fushatës dhe procesit zgjedhor në Maqedoninë e Veriut, është duke i nxjerrë në pah mediat që nuk i respektojnë parimet bazë të gazetarisë, objektivitetin dhe pluralizmin e mendimeve. I tillë është shembulli me median artikullin e të cilës do ta recensojmë më poshtë.
Nuk ka asnjë deklaratë, anketë apo sërish të dhënë statistikore nëpërmjet së cilave do të vërtetohej përfundimi në titull, se “shqiptarët janë të zhgënjyer nga partia Lidhja Socialdemokrate e Maqedonisë (LSDM)”.
“Nga një video të postuar në Facebook, mund të shihet se si personi i cili u bashkua me LSDM-në më 18 shkurt të vitit 2015, ka grisur anëtarësinë e kësaj partie. Në të njëjtën kohë në video thuhet se nuk ka drejtësi nuk ka paqe me këtë regjim kriminal kështu që aq ishte për LSDM”,thuhet në artikullin që e recensojmë.
I vetmi burim i informacionit është një status i një personi në rrjetin social “Facebook” (Fejsbuk) të cilin sërish media e ka përgjithësuar. E sipas doracakut të “Krithinkut”, burim të informacionit të verifikuar në këtë rast do të ishin:
“Një person, një institucion që ka, d.m.th. përmban disa informacione. Ndarja themelore e burimeve të informacionit është: burime primare dhe sekondare. Burimet primare kanë i nformacione të dorës së parë: dëshmitarë, pjesëmarrës të ngjarjeve, viktima … Burimet sekondare janë burime indirekte të informacionit kur informacionet gjenden në mënyrë indirekte: arkivat, ekspertët … Në gazetari është e lejuar që të përdoren burime anonime”.
Por, krahas këtyre mundësive, media nuk ka përdorur asnjërën nga këto dhe duke e parë periudhën kohore kur është publikuar artikulli, vlerësojmë se media është përpjekur të manipulojë publikun dhe kështu të ndikojë në bindjen e tyre politike. Kjo është në kundërshtim me Kodin Etik të Gazetarëve, i cili thotë se media kur raporton për procese politike, duhet të jetë i paanshëm, që nënkupton se duhet të jetë objektiv dhe të përfshijë të gjitha palët njëjtë.
“Raportimi për proceset politike, veçanërisht për zgjedhjet, duhet të jetë i paanshëm dhe i balancuar. Gazetari patjetër duhet të sigurojë distancë profesionale nga subjektet politike”, thuhet në Kodin Etik të Gazetarëve.
Për lexuesit: Një person dhe shqiptarët ka dallim
Duke e parë këtë situatë, vlerësojmë se është e udhës që ju si lexues gjatë kësaj periudhe, kur mund të kemi edhe publikim të qëndrimeve, qoftë ajo me anketa dhe statuse “Fejsbuku”, sërish është mirë të bëni dallimin mes “një personi” dhe “shqiptarëve”. E para paraqet një person, dhe e dyta një bashkësi. Asnjëherë, bindja e një personi nuk pasqyron bindjen e një bashkësie kombëtare.
*Projekti KriThink – “Të menduarit kritik për qytetarët me aftësi mediatike – CriThink” zbatohet nga Metamorfozis dhe Eurothink. Projekti financohet nga Bashkimi Evropian.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.