Përkundër kontrolleve të intensifikuara në Shtip, ende qarkullojnë autobusë të dëmtuar

Në muajt e fundit, policia në Shtip është duke realizuar aksione të kontrolleve të intensifikuara të autobusëve dhe automjeteve të tjera për transport publik të udhëtarëve, duke përfshirë edhe autobusët për punëtorë. Policia, aksionin e fundit e realizoi dje, kur, brenda pesë orësh në kontroll teknik ka urdhëruar të shkojnë 93 autobusë dhe mjete të tjera për transport publik, transmeton META.mk.

“Gjatë kontrolleve janë zbuluar 9 parregullsi, përkatësisht te dy është vërtetuar mosfunksionim të dy pajisjeve për frenim, të një pajisjeje për kontroll të drejtimit, katër pajisje të parregullta të ndriçimit dhe dy me regjistrime të skaduara. Në bazë të shkeljeve të sipërpërmendura janë ndërmarrë gjithsej 15 masa, përkatësisht gjashtë janë përjashtuar nga trafiku, janë lëshuar gjashtë urdhërpagesa për kundërvajtje dhe tre shoferë janë paralajmëruar me shkrim. Janë sanksionuar edhe 18 kundërvajtje tjera”, ka njoftuar MPB Shtip.

Muajt ​​e fundit, pas aksidentit tragjik të autobusin të “Durmo Turs”, janë intensifikuar aksionet e kontrollit të automjetet që transportojnë pasagjerë. Por, ashtu si numërohen kontrollet, ashtu rritet edhe numri i automjeteve të regjistruara që nuk janë me defekte.

Kjo, sipas inxhinierit të trafikut dhe anëtarit të Këshillit për parandalim në Shtip, Roberto Rogozharov, është për shkak të flotës së vjetruar që qarkullon nëpër rrugë. Rogozharov, i cili është në krye të shoqërisë Auto-Moto Stip, pronare e njërit nga stacionet për Kontroll teknik, thotë se nuk e mban mend kur ka qenë hera e fundit dikush të ketë blerë autobus të ri, i cili me pajisje nuk është më i lirë se 100,000 euro. Ai vlerëson se pasagjerët transportohen me autobusë, ndër të cilët më i riu është në funksion të paktën 12-13 vjet. Çmimi i këtyre autobusëve, në tregun perëndimor, është pak më shumë se 10,000 euro.

“Pa frenat dhe timonin të rregullt, asnjë autobus apo furgon nuk guxon të lëshohet në trafik. Nevojiten kontrolle më të shpeshta, për shembull sikur praktika prej dhjetë vjet më parë, kur policia i sillte autobusët çdo tre muaj në stacionet e kontrollit teknik, direkt nga stacionet e autobusëve “, thotë Rogozharov.

Nuk Shtip s’ka shërbim publik të linjave të autobusëve, por ka numër të madh të autobusëve dhe furgonëve që i transportojnë punëtorët e kompanive të konfeksionit dhe kompanive tjera. Disa nga kompanitë e konfeksionit kanë ble autobusët e tyre, kryesisht autobusë të përdorur që importohen nga Gjermania dhe vendet e tjera perëndimore.

LEXO: RMV, vetëm 15 inspektorë kontrollojnë rreth 1 mijë autobusë! (Infografik)
LEXO: Problemet e transportit ndërurban në RMV nuk kanë të ndalur, autobusë të mbushur me qytetarë të pakënaqur

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button