Studimi: foshnjet dallojnë të mirën prej të keqes

Disa studiues të Universitetit të Otago në Zelandën e Re kanë rimarrë rezultatet të një studimi të Universitetit të Yale i dalur në 2007 mbi njohjen e të mirës dhe të keqes te foshnjet.
Në 2007 disa studiues të Universitetit të Yale në Amerikë kanë ardhur në përfundimin që foshnjet e 6 dhe 10 muajsh janë në gjendje të bëjnë ndryshimin, e të mirës dhe të keqes.

Të vendosur në një situatë të mirë dhe të keqe

Për të mbërritur në këtë rezultat, studiuesit kanë shfaqur disa fëmijë ne dy situata. Në të dyja rastet, një lodër tenton të ngjitet në një kodër  “ alpinisti”. Në situatën e parë lodra ndihmon “ alpinistin” të ngjitet në krye, “ndihmësi” , dhe ne rastin dytë  “ shtyrësi” parandalon  “ alpinistin” të presi në krye duke e shtyrë poshtë .  Meqenëse foshnjet duhet te zgjidhnin lojën e tyre të preferuar , zgjedhja e tyre shkoj drejt “ ndihmësit” . Si përfundim : foshnjet bënë ndryshimin midis se mirës dhe së keqes.

Faktorë të tjerë të lojes

Studiuesit  e Universitetit të Otago-s kanë shpresuar të ribënin këtë eksperiment duke modifikuar disa elemente. Në versionin e parë, lodra rihyn në përplasje ne ngjitje ose në zbritje dhe sapo të jetë lartë, “ alpinisti”  bën disa kërcime. Në këtë rast studiuesit kane fshire përplasjen dhe kane bere hedhjen e “alpinistit’ poshte nga kodra .Ne kete rast foshnjet e kane analizuar rastin ne menyre tjeter, lodra e hedhur nga kodra edhe pse eshte e lumtur qe ka tentuar objektivin e tij i ndihmuar nga “shtyrësi” ; ne kete rast foshnjet nga zgjedhur “ shtyrësin” si lojen e tyre te preferuar.

Lajme të ngjashme

Back to top button