Kuzhina italiane merr aromë hallalli

Duke prezantuar mundësi të reja për nxjerrjen e Europës nga kriza, Këshilli Botëror për Ushqim Hallall ka mbajtur konferencë në kryeqytetin Italian për të promovuar produkte, logjistik dhe reklamim të investimeve të reja sipas standardëve islame.

Produktet Hallall kanë vlerë në tregun botëror 13 trilion në vit, me rritje prej 15% për çdo vit duke u rritur në dy milion mysliman .

Koncepti hallall që nga arabishtja do të thotë e lejueshme , ka të bëjë me ushqim tradicional .

Myslimanëve u lejohet që të hanë vetë mishin a atyre begatëve të therur me thikë të mprehtë në qafë dhe duke u përmendur emri i Allahut para prerjes.

Tani është zgjeruar dhe në produkte tjera të certifikuara si hallall duke përfshirë kozmetikë, veshje, farmaceutikë dhe shërbime financiare.

Ushqimi hallall nuk konsumohet veç nga 1.8 miliard myslimanët por edhe nga afër 500 milion mysliman që sjell profitin prej 2 miliard dollarësh në nivel global.

Tregu global në investimet islame është zgjeruar, duke u rritur 150% që na viti 2006 dhe në vitin 2014 pritet të ketë vlerën e 13 trilion funta./ekuilibër

Lajme të ngjashme

Back to top button