Ja cili është brendi më me vlerë në botë, lista

Amazoni është bërë brendi më me vlerë në botë, pasi paraprakisht zhvendosi në vend të dytë kompaninë Apple dhe në vend të tretë kampionin e vitit të kaluar, kompaninë Google, raporton Anadolu Agency (AA).

Kompania konsulente “Brand Finance” që bën vlerësimin e bizneseve, publikoi raportin e saj “Global 500”, në të cilin qëndron se gjiganti i tregtimit në internet ka shënuar rritje të vlerës me 42 për qind, më saktësisht nga 106.4 miliardë dollarë vitin e kaluar në 150.8 miliardë këtë vit.

“Amazon është biznesi më i madh i internetit në botë, si në kapitalizimin e tregut ashtu edhe në të hyrat që ka shënuar”, thuhet në raportin “Global 500”, i cili thekson se Amazon nuk është vetëm një tregtar online, sepse tashmë është edhe një prodhues i pajisjeve elektronike.

Një ditë më parë, themeluesi i Amazon-it, Jeff Bezos, u vlerësua si njeriu më i pasur në botë, pasuria e të cilit ka shkuar në 120.5 miliardë dollarë.

Kompania e dytë në listën e brendeve më të vlefshme, Apple, ka shënuar rritje të vlerës me 37 për qind, nga 107.1 miliardë dollarë në 146.3 miliardë.

“Apple ka dështuar në difersifikimin e tij, pasi është bërë shumë i varur nga shitja e produktit të saj më të njohur iPhone, i cili sjell dy të tretat e të hyrave”, thotë raporti, i cili thekson shitjen e dobët të iPhone X me vetëm 29 milionë telefona të shitur.

Ndonëse vitin e kaluar ishte në vendin e parë, Google ka shënuar rënie në vendin e tretë, me rritje të vlerës me 10 për qind, nga 109.5 miliardë dollarë sa kishte vitin e kaluar në 120.9 miliardë këtë vit.

Rankimi i brendeve më të vlefshme në botë vazhdon me gjigatin e Koresë së Jugut, Samsung në vend të katërt dhe Facebook në vendin e pestë.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button