Kinë, ura gjigande, 55 km mbi det, me tunel dhe ishuj artificialë, hapet më 2108

Nisur në vitin 2009, projekti faraonik prej 55 km që lidh Hong Kongun me Macau do të hapet për trafik në 2018. Ky projekt, shume i debatura me vonesa nga buxhetet dhe që kane lidhje thjesht me gjigantizmin e saj, është një arritje inxhinierike që kombinon uren të varur më kabllo, autostradë 2 x 3 – korsi dhe ishuj artificiale e tunel, transmeton Syri.net.
Autostrada më e gjatë detare në botë do të hapet në 2018 për trafik në jug të Kinës. Data e hapjes zyrtare nuk është e fiksuar akoma, por ky libër gjigant që do të lidhë Hong Kongun dhe Makaun duke përfshirë deltën e lumit Pearl, ka kërkuar 8 vjet punë. Faji i vonesës së marrë nga ky vend faraonik është kompleksiteti i nisur në vitin 2009 dhe i përfunduar në vitin 2017. Puna në kantier cili u shënua nga më shumë se 360 ??aksidente, gjatë së cilës vdiqën nëntë persona …
Kjo urë e gjatë 55 km kalon në grykëderdhjen e lumit Pearl për të lidhur dy ish – kolonitë britanike (Hong Kong) dhe Portugalisht (Makao) me një platformë që shërben në qytetin kinez të Zhuhai, në kufi me Macau. Pasi të jetë në shërbim, kjo autostradë urë do të shkurtojë në mënyrë drastike kohën e udhëtimit me automjet nga Hong Kongu në Makao. Ky udhëtim rrugor i rrugës aktualisht zgjat 4 orë nga bregu. Ajo do të jetë vetëm për 30-minuta nga ura e detit, ndërsa merr një orë tjetër me traget me anijet më të shpejta të detit.

Për autoritetet, kjo infrastrukturë do të nxisë tregtinë duke sjellë zhvillime ne brigjet që rrethojnë këtë grykëderdhje të madhe. Për disa, kjo është vetëm një nismë tjetër e Pekinit për të rritur kontrollin e saj në Makao dhe veçanërisht në Hong Kong, e cila gëzon një status të veçantë dhe liri të panjohura në pjesën tjetër të Kinës.
Ura është projektuar për t’i bërë ballë tajfuneve dhe tërmeteve të magnitudës 8 dhe një përplasjeje me një anije prej 300,000 tonësh.
Sipas autoriteteve, sasia e çelikut që përdoret në strukturën kryesore që përbëhet nga një urë kabllovike prej 22.9 km, peshon rreth 400.000 ton, ekuivalenti i 60 Kullave Eiffel. Kjo infrastrukturë është përfunduar, në perëndim të Hong Kongut, nga një pjesë 9,4 km e bërë nga Bouygues Construction, i përbërë nga një autostradë 2×3-korsi e instaluar në 116 shtylla dhe 5150 segmente të parafabrikuara. Kjo fillon nga ishulli ku ndodhet aeroporti ndërkombëtar dhe shtrihet në kufirin e ujrave territoriale të Hong Kongut.
Por origjinaliteti i vërtetë i vepres është tuneli i saj nënujor i rrugës prej 6.7 km. Në mes të grykëderdhjes u ndërtuan dy ishuj artificiale që shërbenin si mbeshtetje. Ata dalin nga uji në të dy skajet e pjesës nëntokësore për të shënuar hyrjen dhe daljen. Tuneli është po ashtu faraonik, ashtu si pjesa tjetër e urës që qëndron me kabllo, me 33 seksione të tubave, secila peshon 80,000 ton, sa një avioni i madh.
Ndërtimi i saj mbi 40 metra mbi det është i justifikuar për të lejuar kalimin në det të trafikut detar të rëndësishëm dhe 4000 anijet e saj të përditshme, të cilat shërbejnë në portet e ndryshme të grykëderdhjes.
Kostoja totale e projektit të kësaj vepre gjigante, të ndarë mes Hong Kongut, Makao dhe Pekinit, është i panjohur. Disa besojnë se faturën përfundimtare do të tejkalojnë tek 110 miliardë juanë (14 miliardë euro). Për shkak të kufizimeve teknike, pjesa kryesore e urës, që fillimisht duhej të kushtonte 37.73 miliardë juanë (4.7 miliard euro), u tejkalua me 10 miliardë juanë (1.26 miliardë euro). Por ky është çmimi për të paguar për autoritetet e Pekinit, të cilët ishin shumë të prirur për këtë veper dhe kjo lidhje simbolike me Hong Kongun, duke shënuar integrimin e saj.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button