E ndjeni stomakun gjithmonë bosh? Ja ushqimet që mund ti konsumoni pa u ndjerë në faj

E keni parasysh atë ndjenjën e urisë që na bën ti “futemi” frigoriferit me kokë e të hamë çfarë na del përpara? Apo kur shpesh do të “vrisnim” për diçka të ëmbël? Epo mos u shqetësoni sepse është më se normale, e cila shkaktohet nga rënia e sheqernave në trup. Por problemi që lind është: si ti mbyllim këta “vrima” në stomak? Epo me ushqimet e duhura, te cilat do ti gjeni më poshtë, shkruan Bordo.al. 

Buka e zezë: kurë mos leni pas karbohidratet! Ato janë të rëndësishme për një dietë të ekuilibruar dhe për të na dhënë idenë e ngopjes dhe energji, sidomos kur i konsumojmë në mëngjes. Prandaj mos e privoni veten nga disa fleta të vogla buke të zezë, ndoshta me pak marmalatë për ta filluar ditën me shije.

Rroftë mjalti! Një ushqim shumë i çmuar, i aftë për të rritur aktivitetin e trurit dhe për të rritur nivelet e serotoninës, hormon që rregullon lumturinë dhe mirëqenien. Mund ta konsumoni për të ëmbëltuar një çaj apo një lugë para gjumit. Mos e harroni kurrë!

Veza: ajo ze një vend shumë të rëndësishëm në dieta. Të pasura me proteina, vezët, ndonëse kanë pak kalori vetëm 60 për vezë, është mjaft e rëndësishme për tu konsumuara veçanërisht në mëngjes. Ajo mund të përdoret edhe si një meze e lehtë pasdite për ta pritur darkën qetësisht pa qenë i uritur. Këshillohet të konsumoni vezë deri në katër herë në javë.

Frutat e thata: janë të pasura me vitamina, kripëra minerale e yndyrna miqësore. Ato përmirësojnë edhe aktivitetin e tretjes. Prandaj më mirë një stomak i mirë me fruta të thata.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Të nderuar komentues! Duke mos dashur të cenojmë opinionet tuaja, lutemi që ato të mos përmbajnë gjuhë të urrejtjes, fyerje dhe ofendime personale dhe të jenë në lidhje me shkrimin, apo temën për të cilën komentohet. Në të kundërtën, nuk do të publikohen. Ju falenderojmë që na ndiqni dhe ju ftojmë të vazhdoni të jeni pjesë e Portalb.mk

*

VERZIONI DESKTOP