ASHAA: VMRO-DPMNE me më shumë reklama në media në raundin e parë zgjedhor

Në raundin e parë të fushatës zgjedhore për zgjedhjet lokale, shumica e reklamave të mediave janë emetuar për Koalicionin e kryesuar nga VMRO-DPMNE (rreth 157 orë), pastaj për Koalicionin e kryesuar nga LSDM-ja (rreth 65 orë), tregon monitorimi për reklamim të paguar politik q[e zbatoi Agjencia për Shërbime Audio dhe Audiovizuele Mediale, transmeton MIA.

Pas VMRO-DPMNE-së dhe LSDM-së, më së shumti në media janë reklamuar BDI (rreth 13 orë) dhe Besa (rreth 9 orë).

Nga televizionet në nivel shtetëror, më shumë reklama janë ametuar në TV Nova dhe TV Sitel, dhe në televizionet në nivel rajonal të TV O2 dhe të HDTV Mega.

foom-logo-disklejmerKy tekst është përgatitur në kuadër të projektit “Observatori i reformave mediatike”, të cilin e realizojnë Fondacioni për internet dhe shoqëri “Metamorfozis”, “Agora” – Qendra për promovimin e vlerave qytetare dhe Platforma për gazetari hulumtuese dhe analiza (PINA), me mbështetjen financiare të Fondacionit “Shoqëri e hapur” – Maqedoni.
Përmbajtja e tekstit është përgjegjësi vetëm e autorëve dhe në asnjë mënyrë nuk i pasqyron pikëpamjet e Fondacionit “Shoqëri e hapur” – Maqedoni.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button