7 ushqimet që do t’ju ndihmojnë me problemet e gjumit

Kemi folur gjatë për problemet e gjumit, ashtu sikurse kemi dhënë sugjerime mbi zgjidhjen e shqetësimeve të tilla. Pas një dite të gjatë e të lodhshme, ajo që duhey shmangur medoemos është pagjumësia. Orët e kaluara në gjendje qetësie të plotë janë ato që i nevojiten më shumë trupit dhe organizmit në tërësi, shkruan Bordo.al.  Përvec rekomandimeve për ushtrimin e disa ushtrimeve fizike të lehta para orëve të vona, çfarë ndikon më shumë është edhe ushqimi. Produkte të ndryshme ushqimore do t’ju ndihmojnë të kaloni problemin e pagjumësisë, dhe në listën e poshtme do ta kuptoni arsyen:

Çerealet
Përmbajtje të vitaminës B6, e përshtatshme për të përshpejtuar gjumin.

Humus
Burim tritofani, që ndihmon në prodhimin e hormonit të gjumit.

Bananet
Përmbajtje tritofani dhe magniumi, që relaksojnë muskujt dhe çojnë në gjumë më të shpejtë.

Buka integrale
Ndihmon në prodhimin e magniumit dhe insulinës.

Farat
Tritofani në përmbajtje do të bëjë trupin të ndihet i relaksuar.

Kos me mjalt
Përzierja ideale për të mposhtur pagjumësinë, si burim i trirofanit, magniumit dhe vitaminës B2 sëbashku.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

Të nderuar komentues! Duke mos dashur të cenojmë opinionet tuaja, lutemi që ato të mos përmbajnë gjuhë të urrejtjes, fyerje dhe ofendime personale dhe të jenë në lidhje me shkrimin, apo temën për të cilën komentohet. Në të kundërtën, nuk do të publikohen. Ju falenderojmë që na ndiqni dhe ju ftojmë të vazhdoni të jeni pjesë e Portalb.mk

VERZIONI DESKTOP