Logot më të famshme fshehin një kuptim që nuk e kishit menduar (Foto)

Rezulton se disa nga logot më të njohura në botë u projektuan qëllimisht për të treguar diçka shumë më tepër thjesht bukuria.
Në fakt, duket se në disa raste, çdo rresht, kurbë dhe ngjyrë mbart kuptim prapa saj, transmeton Joq.al.

 

Këtu janë 16 logot e famshme me kuptime të fshehura që nuk i keni ditur më parë. Mbresëlënëse!

1. Hyundai. Shumë prej tyre janë të prirur të mendojnë se logoja e konglomeratit të Koresë së Jugut Hyundai është thjesht shkronja e parë e emrit të saj. Por në fakt, shkronja Н simbolizon dy njerëz,një klient dhe një përfaqësues i kompanisë, duke shtrënguar duart.

2. Emri Adidas rrjedh nga ai i themeluesit të saj, Adolf Dassler. Logo e kompanisë ka ndryshuar me kalimin e kohës, por gjithmonë përfshin tre vija. Konfigurimi i tanishëm është tre vija në një kënd të cilat së bashku formojnë një trekëndësh. Kjo simbolizon një mal, i cili përfaqëson sfidat që të gjithë sportistët duhet të kapërcejnë.

3. Shpesh besohet se pjesa qendrore e logos së BMW simbolizon tehe mprehës dhe rrotulluese të një aeroplani në përputhje me historinë e hershme të teknologjisë së aviacionit të kompanisë, por në fakt është thjesht një pjesë e flamurit bavarez, zona e Gjermanisë ku kompania origjinën.

4. Në logon me famë botërore të kompanisë Coca Cola, në hapësirën midis shkronjave O dhe L, mund të shihet qartë flamuri danez. Thjesht një rastësi, kompania ka përdorur gjithsesi këtë si pjesë të fushatave të saj të marketingut në vendin skandinav.

5. Në shikim të parë, logoja Amazon nuk duket të jetë asgjë e veçantë. Por ajo ishte projektuar me filozofinë e kompanisë në mendje. Shigjeta portokalli është e ngjashme me një buzëqeshje, dhe kompania dëshiron që klientët e saj të jenë të kënaqur. Shigjeta është shtrirë edhe midis shkronjave A dhe Z, me një aluzion që kompania shet absolutisht çdo produkt të imagjinueshëm, nga A në Z.

6. Logo e kompanisë elektronike të Koresë së Jugut LG është një imazh i stilizuar i fytyrës së një personi. Sipas kompanisë, kjo paraqet aspiratën e saj për të ruajtur marrëdhëniet e zakonshme njerëzore me klientët e saj.

7. Nëse shikoni me kujdes hapësirën e bardhë midis shkronjës F dhe shiritave të kuq në logon e Formula 1, mund të shihni numrin 1. Shiritat e kuq të logos gjithashtu duhet të jenë një paraqitje grafike e shpejtësisë së arritur nga Makina Formula 1..

8.  Rob Yanov, dizajner i cili doli me logon e kompanisë Apple me famë botërore, ka shpjeguar se si ka ardhur me idenë, Bleva një çantë të tërë mollësh, i vendosja në një tas dhe kalova kohë duke i tërhequr ato për një javë. Duke u përpjekur ta thyejnë imazhin poshtë në diçka të thjeshtë. Marrja e një kafshimi nga një mollë ishte pjesë e eksperimentit, dhe tërësisht rastësisht kuptova se kafshimi dukej tamam si termi kompjuterik byte.

9. Shumë njerëz kanë krahasuar logon e prodhuesit japonez të makinave Toyota me imazhin e një kauboji të veshur me një kapelë tipike. Por në fakt ajo përfaqëson një imazh të stilizuar të syrit të një gjilpëre me një fije që kalonte përmes saj. Ky është një shenjë në të kaluarën e kompanisë, e cila përdorte për të prodhuar makina për endje. Megjithatë, pjesët individuale të logos gjithashtu përcaktojnë gërmat e emrit të kompanisë.

10. Logo e faqes popullore të internetit Pinterest, të cilën njerëzit përdorin për të grumbulluar imazhe që pëlqejnë nga rrjeti dhe pin ato në tabelën e tyre të njoftimeve online, ka imazhin e një pike të fshehur në germën P.

11. Toblerone, kompani e famshme e çokollatës me qendër në Bernë, Zvicër, përfshin një siluetë të një ariu në logon e saj, për shkak të faktit se Berna nganjëherë quhet qyteti i arinjve.

12. Elefantët janë të njohur për kujtime mbresëlënëse, duke përfshirë aftësinë e tyre për të kujtuar fytyrat dhe ngjarjet. Është për këtë arsye që Evernote, një aplikim për marrjen e shënimeve, përdor kafshën si pjesë të logos së saj. Cepi i veshit të elefantit, për më tepër, është i palosur në të njëjtën mënyrë që njerëzit shpesh hedhin cepin e një faqe në një libër për të vënë në dukje atë pikë ku do të lexonin.

13. Dy letrat e para të logos së Sony Vaio përbëjnë një valë që simbolizon një simbol analog, ndërsa dy të fundit janë të ngjashme me numrat 1 dhe 0, domethënë simbolet e një sinjali dixhital.

14. Pjesët ngjyrë trëndafili të pjesës BR të logos përbëjnë numrin 31, që është sa numri i shijeve të ndryshme të akullores Baskin Robbins.

15. Continental, një prodhues i njohur i gomave të makinave, ka një logo në të cilën dy gërmat e para përshkruajnë timonin e një rrotë automobilistike.

16. Beats, një prodhues i pajisjeve audio bazuar në SHBA, përdor një logo në të cilën shkronja B duket si një person që mban veshë.

 

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button