NORMAK INVESTMENT GROUP AD Tetovë
NORMAK INVESTMENT GROUP AD Tetovë, e cila është zgjedhur për Partner Privat në lidhje me Zhvillimin, Financimin, Menaxhimin dhe Kryerjen e punëve të themeluesit të zonës teknologjike industriale zhvillimore në Tetovë (ZTIZH – Tetovë), shpall Konkurs për punësim, për nevojat e shoqatës.
Kandidatët e interesuar të dërgojnë rezyme në gjuhën angleze në e-postën vijuese: [email protected]
Kandidatët të cilët do të kualifikohen në rrethin më të ngushtë do të thirren në bisedë. Afati i dorëzimit të rezymesë suaj është 10.11.2013
Përshkrimi i vendeve të punës
Menaxher |
1. Përgatitja e planit të aktiviteteve për kompaninë prej 1 viti në të njëjtën kohë me revizionin, 2. Zbatimi i aktiviteteve për vendimin e Bordit të Drejtorëve (fitimi i mjeteve financiare, buxheti, orari, fushëveprimi dhe dimensionet), 3. Raportimi i Bordit të drejtorëve, 4. Kontrolli dhe menaxhimi i aktiviteteve të kompanisë (qëllimi – ekonomia – rrjedha) 5. Delegimi i detyrave të punonjësve, 6. Menaxhimi, kontrolli dhe monitorimi i punëtorëve 7. Ndërmarrja e iniciativës së plotë 8. Marrëdhëniet me publikun në nivel lokal dhe kombëtar, 9. Në bashkëpunim me Kryetarin e Bordit të Drejtorëve, thërret mbledhje të rregullta 10. Përgatitja e buxheteve, analizave të qëllimeve. 11. Komunikimi në gjuhët lokale (maqedonase dhe shqipe) dhe në gjuhën angleze 12. Përgjegjësia rreth marrëdhënieve juridike në bashkëpunim me Përfaqësuesin ligjor të shoqatës 13. Bindja se praktikat e mira të kontabilitetit themelohen dhe mirëmbahen. 14. I autorizuar për të gjitha llojet e kontratave të cilat e obligojnë Shoqatën në përputhje me instruksionet e Bordit të drejtorëve dhe Përfaqësuesit ligjor të shoqatës 15. Kontributi ndaj marketingut me përpjekje për tërheqjen e Përdoruesve të ri të ZTIZH -Tetovë 16. Përgjegjësi tjera nga statuti i shoqatës dhe Kontratës së menaxhimit. ——— – Arsim i lartë profesional – Njohja e gjuhës angleze, maqedonase dhe shqipe – Përvoja e punës prej 5 vite në menaxhim me shoqatat tregtare,
|
|
1. Përgatitja e Planit të aktiviteteve për zhvillimin e shpenzimeve ekonomike, zgjidhje optimale teknike / përdorimi i tokës, 2. Përgatitja e përmbledhjeve të infrastrukturës së rëndësishme, siç është energjia elektrike, uji dhe përçuerja, 3. Përgatitja e buxhetit për zhvillim, 4. Organizimi i tenderëve për ndarjen e punëve ndërtimore, 5. Pjesëmarrje në përgatitjen e kontratave për punë ndërtimore, konsultime dhe kontrata të tjera të ngjashme në bashkëpunim me Drejtorin gjeneral dhe Përfaqësuesin e shoqatës, 6. Të ndihmuarit e qiramarrësve të ardhshëm për zgjidhje teknike, 7. Sigurimi i shqyrtimit të detyrave operative dhe lidhja e Kontratave për kryerjen e shërbimeve. Përgatitja e buxheteve për punë 8. Ndihmë në marketing me përpjekje për tërheqjen e qiramarrësve të rinj 9. Përgjegjësia për stafin teknik 10. Komunikimi në gjuhët lokale (maqedonase dhe shqipe) dhe në gjuhën angleze
11. Raportim deri te Drejtori dhe Menaxheri gjeneral – Arsim i lartë profesional (inxhinier, arkitekt dhe të ngjashme) – Njohja e gjuhës angleze, maqedonase dhe shqipe – Përvoja e punës prej 5 vite në projekte ndërtimore – kompani ndërtimore ose aktivitete të ngjashme
|
Kontakt me tregun |
1. Zhvillimi i planeve të marketingut, planeve strategjike dhe aktivitete për tërheqjen e qiramarrësve të mundshëm të ZTIZH Tetovë në bashkëpunim me Drejtorin ekzekutiv 2. Përgatitja e buxheteve dhe zbatimi i analizave të tregut të punës 3. Zhvillimi dhe mirëmbajtja e ueb- faqes, broshurave dhe ngjashëm. 4. Përgatitja e çmimoreve në bashkëpunim me Drejtorin ekzekutiv 5. Krijimi dhe mirëmbajtja e bazave të të dhënave për qiramarrësit e mundshëm 6. Informues për qiramarrësit ekzistues dhe të mundshëm 7. Bashkëpunimi dhe koordinimi i aktiviteteve të marketingut me Investoni në Maqedoni dhe të tjera. 8. Zbatimi i aktiviteteve të marketingut 9. Bashkëpunimi me Drejtorin ekzekutiv në bord 10. Komunikimi në gjuhën lokale dhe në gjuhën angleze 11. Përgatitja dhe mirëmbajtja e kontratave për qira në bashkëpunim me Drejtorin Ekzekutiv dhe Përfaqësuesin ligjor të shoqatës 12. Bashkëpunimi me Drejtorin ekzekutiv në lobim në nivel lokal dhe kombëtar 13. Kryerja edhe e detyrave tjera të cilat në mënyrë tipike janë të orientuara kah tregu 14. Raportimi deri tek Drejtori dhe Menaxheri
——————- – Arsim i lartë profesional – Njohja e gjuhës angleze – Përvoja e punës deri 5 vite në Marketing, Analizë të tregut ose aktivitete të ngjashme
|
.